janspeed spruitstuk/uitlaat

Gestart door jvh, 29 maart 2016, 23:17:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jvh

goedeavond allemaal.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Janspeed spruitstuk/systeem voor me Micra k11 1.3. Heb al diverse bedrijven gemaild maar dat is allemaal geen antwoord of niet te leveren. Weten jullie misschien waar ik deze nog kan bemachtigen? Begin zo beetje wanhopig te worden nieuw of gebruikt maakt me niet uit zolang het maar niet gescheurd oid. Bedankt alvast voor het meedenken.

gr jim.

Milo

Je hoeft niet twee keer dezelfde post in 2 verschillende categorieën te zetten.
Het forum is heel erg actief, als je één post had gedaan was het meer dan genoeg geweest.

Fijn dat je je ook even voorstelt hier op het forum O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Verwacht er niet te veel van.
Het zijn rally spruitstukken.
Staal licht van gewicht door de dunne wand en daardoor erg roest gevoellig.
Geeft zeker een vermogens toename maar je kunt het beter wegwerp spruitstukken noemen.

Er zijn enkele alternatieven maar ook die worden schaars.
Als je echt een goed spruitstuk wilt dan moet je die uit japan halen.

Let wel op dat de kans erg groot wordt dat je niet meer door de apk komt.
Sommige leden hebben geluk andere moeten alles weer ombouwen.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

jvh

bedankt voor de antwoorden. @Milo ik zal me zometeen even voorstellen. @leo klopt helemaal wat je zegt, de auto wordt echter geen daily wordt puur een auto erbij voor circuit dagen. Ben ook automonteur dus voor de apk komt het ook wel goed.

Leo

Dat scheelt. Als je beetje handig bent en materiaal tot je beschikking hebt dan kom je al een eind.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Micra1.3E3HBSuperSE2

Ik heb nooit problemen met de APK, als je je 2e originele kat behoudt en die ertussen schroeft voor de keuring moet het goedkomen :)
Ben je weer thuis, zet je je katvervanger er weer op :P