Nieuwe Super S

Gestart door thieme, 20 maart 2016, 17:25:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RubinvdLinde

Ik dacht tot 15% van het desbetreffende onderdeel

Jeroen330

Als je een gat voelt dan weet je direct dat als de keurmeester zijn schroevendraaier pakt de balk afgekeurd gaat worden.. het materiaal is zo dun dat je het gat binnen No time open zal trekken..

Hoe ga je het dak aanpakken?

thieme

Citaat van: Jeroen330 op 02 april 2016, 18:47:21
Hoe ga je het dak aanpakken?
Daar ben ik nog niet over uit. Ook geen idee van hoe dat het makkelijkste aan te pakken is.

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Psydan

ik ben bang dat Jeroen gelijk heeft, en dat de frontbalk wel vervangen zal moeten worden.

Over dat dak is het misschien wel een idee om gewoon een keer naar PW performance te gaan en het gewoon dicht laten lassen de boel en dan het dak wrappen ofzo
Do not underestimate what you will never understand.

thieme

Dat is dan toch wel een beetje een kleine tegenvaller maarja als het moet moet het. Probleem is ook dat Piet zo ver weg woont maar denk wel dat hij de beste keus is als er aan mijn dak gelast moet worden.

Kleine update: Nadat ik mezelf gister zo vond:

Gister weer even snel de fatsoenlijk enkei wielen erop gelegd. Schade is beperkt tot krassen op de bumper gelukkig. Kan de Sailun bandjes die er op zaten van harte afraden met nat weer :)

Vandaag is eindelijk mijn luchtfilter binnengekomen. Onder het motto van kleiner is beter heb ik een 2.75 inch (70mm) naar 2.25 inch (57mm) verloopbocht gekocht met een 2.25 inch doorsnee buis en een 2.25 inch filtertje. Ten opzichte van de standaard luchtbox met smerig filter is dat verschil zo goed merkbaar! Maakt me nog meer benieuwd om nou eens te kijken op een dyno wat nu een mooie maat inlaatbuis is. Tot nu toe lijkt dit in ieder geval zeer geslaagd!

Jeroen330

Flink aan de rally geweest?

Dat 2.25" gedeelte ga je merken in de high end.. het optimaliseert de lucht flow beter dan een 3".. mooi!

Leo

Dat waren wel heel erg slechte banden.
Leuk voor onder een mx5 als je elke bocht wilt driften ofzo

Fijn dat de luchtfilter bevalt :)

Tijd voor nieuwe fotos
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Citaat van: Jeroen330 op 05 april 2016, 19:10:47
Flink aan de rally geweest?

Dat 2.25" gedeelte ga je merken in de high end.. het optimaliseert de lucht flow beter dan een 3".. mooi!
Rally valt mee was gewoon een scherpe bocht waar het door de schaduw van een boom nog natter was dan ik dacht. Toen de auto eenmaal gleed kon ik weinig meer doen.

Milo

Jezus mina man, ik schrok me kapot toen ik die foto zag! Jij verder helemaal in orde??
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

Knap gedaan zeg maar..... :D
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

chiba_kun

I am SAILUN!! I am SAILUN...

Wat een bagger band, levengevaarlijk dat dit soort banden op de NL-markt verkocht mogen worden.

Riesh

Citaat van: chiba_kun op 06 april 2016, 06:44:37
I am SAILUN!! I am SAILUN...

Wat een bagger band, levengevaarlijk dat dit soort banden op de NL-markt verkocht mogen worden.

zo zijn er wel meer van die Mickey Mouse merken helaas...
Micra Addict

thieme

Ja ik ben verder helemaal in orde heb een keer goed gelachen want mijn werkgever geeft me altijd een speech over mijn rijgedrag en dat ik zo in een sloot kan belanden (of tegen een boom; een jaar geleden een dodelijk ongeluk gebeurt nog geen km van mijn werk). Als het maar zo rustig gaat is het wel te doen :x Al hoop ik natuurlijk van niet

Joery-Joery

Gelukkig ook niet door het hek heen anders zit je weer met schade die je moet vergoeden en papierwerk etc. etc. Wel jammer van de krassen  :(