Herkieeee's Project_K10

Gestart door Herkieeee, 09 januari 2016, 21:42:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herkieeee

#30
Dat is waar, realiseer me dat ook zeker en is ook geen ramp.

Herkieeee

Vandaag heeft zich het volgende voorgedaan:

Nieuwe gasveren besteld voor achterklep. Vanavond een poging gedaan om te monteren. Rechts ging prima, vier boutjes los, vier boutjes vast. Links is daarentegen ALLES afgebroken of doorgedraaid. Zit dus nu met vier boutgaten waar het restant bout nog inzit. Iemand enig idee hoe ik dit het beste op kan lossen?

Verder nieuwe radiator binnengekregen vandaag, wordt dit weekend gemonteerd....

Patjeeee

Als je beschikking heb over een las apparaat boutje er aan vast lassen en dan losdraaien. Of evt een klein gaatje boren en dan engels draad er in tappen. Dit geld dan alleen voor de afgebroken boutjes. En als er nog een klein stukje uitsteekt evt met de griptang

nielsk10

Gaatje in boren en met een zelftapper vastdraaien..
:mfc:

Herkieeee

Vandaag in de pauze even de accuboor ter hand genomen. Met een beetje geduld lukt het uitboren en blijft het schroefdraad intact. Heb dus nog hoop!

Herkieeee

Kleine update van de werkzaamheden:









nielsk10

holy shit wat een werk!
wat is nu het plan?
:mfc:

Herkieeee

De lak was niet super (sorry) dus ben hek nu kaal aan het maken. Gaat een verse laag verf op. Het eindresultaat moeten jullie nog even op wachten!

nielsk10

hahaha vertel mij wat, dat weet ik   :-[
vet man, ben benieuwd!

zie dat je normale velgen eronder hebt, die fender flares moeten er helaas opblijven want daaronder is alles afgeflext..
komen er weer brede velgen onder?
:mfc:

Herkieeee

Had eerst de intentie om normale voorschermen te monteren en achter nieuwe schermen erin te lassen maar dat vond ik toch te veel werk...nu laat ik het zo maar, ziet er ook wel dik uit. Brede velgjes komen er zeker weer onder, worden alleen nu ook opgeknapt.

Riesh

Citaat van: nielsk10 op 28 februari 2016, 10:52:52
.......die fender flares moeten er helaas opblijven want daaronder is alles afgeflext..

Wel extra goed beschermd tegen roest mag ik hopen. Achter is dubbellaags plaat. Je wilt daar geen vocht tussen hebben
Micra Addict

Kwarkieboy

Daar heb je nog wel ff werk mee !
Ben benieuwd naar het eind resultaat :D
K11 '95
K11 Aztek '00

Herkieeee

Nog wat foto's:


Zijkant is klaar voor de grondverf



Wat smeersels op de dorpels gevonden...



...en op de achterklep.


Dak alvast een laagje grondverf gegeven!

Tot zover!

RubinvdLinde

Gaat de goede kant op zo te zien O0

Herkieeee

Klep kaal gemaakt en in de grondverf!