Mijn micra k11 1.4 2002 :)

Gestart door K11-1.4, 23 november 2015, 17:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Ik had het over mn k11 1.4 ...
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Micra Addict

Mich

mijn k11 1.4 loopt ook rond de 180 - 185 op de klok, die is volledig OEM. zal ook wel afhangen van kilometrage, onderhoud, afstelling, enz.

K11-1.4

Komende zaterdag staat het in de planning om er een Red Top van te maken :)
Klepdekseltje spuiten :D

K11-1.4

Owja, en misschien kijken voor iets van een hitteschild voor  het luchtfilter, en ik moet nog vloermatten....en ik wil lichtmetaal.......hmmm

K11-1.4



Klepdekseltje gespoten! Binnenkort de rest even aanpakken :)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Micra Addict

K11-1.4

Even een kleine update.

Heb nieuwe remschijven en blokken voor gemonteerd.
De oude schijven waren krom en daardoor schraapte de boel.
Ben gewoon voor de standaard schijven gegaan daar er niet mee geracet wordt (dagelijks schiphol 50km heen en weer door mijn vriendin) Dus onderhoud technisch is ie helemaal in orde :D

Aangezien ik geen matjes voorin had heb ik ook een setje besteld. Enkel de matten voorin (achterin had ik al en tsja, dat zie je toch niet echt). Hoogwaardig velours met een blauwe rand, matcht mooi met de blauwe kleuren die in het interieur gebruikt zijn. Ben heel benieuwd, levertijd is 3 tot 6 dagen. Zodra ze er in zitten post ik natuurlijk een foto.

Ook de motorruimte nog wat verder opgeknapt, dus dat is ook mooier. Zal daar ook een foto van schieten.

To do : Tweeters voorin. Heb in de deuren speakers met tweeters maar mis toch het hoge gebied en volume zo. Tevens heb ik wat oppervlakkige roest en beschadigingen. De dorpel onder de linker voordeur heeft een behoorlijke deuk waardoor die tegen de deur aan komt met als gevolg roest aan de deur. Ik ben benieuwd wat het bij pw kost om er wat werk aan te doen, zal van de schades ook wat foto's maken. De plekken die ik bijgewerkt heb komt de roest weer vrolijk terug :D En natuurlijk de bekende kwaal van het afbladderen van de lak. Was ineens op de motorkap door steenslag een stukje van 2x4cm lak weg :o

Verder deed hij laatst weer een keertje raar. Starten, wegrijden en afslaan. Willen starten maar niet aanslaan. Met wat gas bijgeven uiteindelijk weer lopen en niks meer aan de hand. Is nu de 2e keer binnen 6000km. Hoop niet dat t erger wordt, maar wat zou het kunnen zijn?

Hier een foto'tje van de micra (nog zonder lakschade motorkap)


Vanmorgen ook nog even binnengelopen bij nissan amsterdam :


Vooral die linker........maar heb geen 99950 euro :p Juke nismo RS vond ik ook wel stoer.

K11-1.4

Vandaag tweeters voorin gemaakt. Scheelt een bak hoor! Echter, ik heb onwijs slecht ontvangst in de micra met de radio. Heb al een andere radio geplaatst, een versterkte raamantenne en de normale, maakt niks uit. Hebben meer mensen hier last van?

K11-1.4





Matjes zijn top :) mooie kwaliteit en past mooi bij de rest van het interieur qua kleur.



En de tweeter(s) de andere staat er niet op :p maar echt fantastisch mooi geluid nu.

Conodihno


Herkieeee

Hoe zit het met de pasvorm van de matten tov originele micra matten?

Conodihno

Volgens mij hebben wij dezelfde matten. Ik ben er wel tevreden over. Misschien dat ik volgende keer wel de variant met hakstuk neem.

K11-1.4

Ik had geen matten voorin dus daar kan ik helaas geen antwoord op geven. De pasvorm van deze matten is echter perfect :) ben er erg content mee.

Andere vraag. De schokbrekers achter van de micra worden wat minder. Nou jad ik gezien dat nieuwe schokbrekers rond de 50 euro per stuk zijn. Nou vroeg ik me af, wat zou een complete verlaging extra kosten en wat levert het op qua rijgedrag?