Leo's 2007 Micra 1.6 160SR - TE KOOP

Gestart door Leo, 15 november 2015, 13:56:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Black_Shadow


Leo

#301
kwam er van de week achter dat het dim/grootlicht lampje van de micra stuk was.
heb nog een geldige nissan + card dus even naar de dealer geweest om deze gratis te laten vervangen.
gelijk van de mogelijkheid gebruik gemaakt de nieuwe micra eens goed te bekijken en in te zitten.

ondanks dat de verkoper wist dat ik alleen voor "klein" onderhoud kwam (en een nieuwe auto volledig buiten budget is voor mij) was hij wel zo vriendelijk een praatje te maken en wat leuke ins en outs van de micra te vertellen.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Paapz0r

Citaat van: Leo op 04 april 2017, 20:58:55
kwam er van de week achter dat het dim/grootlicht lampje van de micra stuk was.
heb nog een geldige nissan + card dus even naar de dealer geweest om deze gratis te laten vervangen.
gelijk van de mogelijkheid gebruik gemaakt de nieuwe micra eens goed te bekijken en in te zitten.

ondanks dat de verkoper wist dat ik alleen voor "klein" onderhoud kwam (en een nieuwe auto volledig buiten budget is voor mij) was hij wel zo vriendelijk een praatje te maken en wat leuke ins en outs van de micra te vertellen.

Het is toch wel een interressant autootje hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Black_Shadow

Citaat van: Paapz0r op 04 april 2017, 21:02:34
Citaat van: Leo op 04 april 2017, 20:58:55
kwam er van de week achter dat het dim/grootlicht lampje van de micra stuk was.
heb nog een geldige nissan + card dus even naar de dealer geweest om deze gratis te laten vervangen.
gelijk van de mogelijkheid gebruik gemaakt de nieuwe micra eens goed te bekijken en in te zitten.

ondanks dat de verkoper wist dat ik alleen voor "klein" onderhoud kwam (en een nieuwe auto volledig buiten budget is voor mij) was hij wel zo vriendelijk een praatje te maken en wat leuke ins en outs van de micra te vertellen.

Het is toch wel een interressant autootje hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Het schijnt dat ze erg pittig zijn. Binnenkort met MFC een proefrit-dag doen?

Leo

inmiddels zijn de schroefset en nismo uitlaat onder de micra vandaan en zitten de sr velgen er weer onder.

vanmorge de micra nog even laten uitlijnen

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Leo

De micra is afgelopen weekend naar de spuiter geweest voor het  bijwerken van de achterbumper.
De schade zelf was nog van de vorige eigenaar.




Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dino


Paapz0r

Ziet er weer goed uit 👍

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Riesh

Micra Addict

Paapz0r

Leo, heb jij nou sideskirts trouwens?? Ik wil langzaam maar zeker toch gaan kijken naar een ander voor-/ achterbumpertje of misschien alleen sideskirtjes eronder, weet jij misschien hoe ik daar aan zou kunnen komen?


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Leo

De 160sr is standaard geleverd met sideskirts.

Er zijn maar een paar sites die bodykits voor de k12 verkopen zal nog eens voor je zoeken
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Paapz0r

Citaat van: Leo op 24 mei 2017, 09:02:48
De 160sr is standaard geleverd met sideskirts.

Er zijn maar een paar sites die bodykits voor de k12 verkopen zal nog eens voor je zoeken
Die voor en achterbumper die jij hebt kan ik wel aan komen daar heb je genoeg standaard onderdelen sites voor alleen die sideskirts heb ik nog niet kunnen vinden. En Dat heeft toch wel wat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Leo

inmiddels de originele radio weer terug gezet, tevens de micra weer eens goed gewassen, gekleid en voorzien van een coating.

ik heb een verkooptopic aangemaakt voor de micra, ik heb een nieuwe baan welke een stuk dichterbij huis is.
doordat ik nu veel minder km hoef te maken valt het voordeel van een 2e auto voor mij weg.

http://www.micrafanclub.nl/index.php?topic=18847.msg210345#msg210345
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Nette K12 160SR! Succes met de verkoop.

Leo

Afgelopen week ging de micra weer voor een onderhoudsbeurt + APK naar de nissan dealer.
tevens zijn ook de aandrijfriemen vervangen, de achter remmen schoongemaakt, handrem gesteld en de einddemper dicht gesmeerd op een slechte plek.

De apk is weer goed tot 12 december 2018 en Nissan Pera (Nissan assistance europa+woonplaats) is verlengd tot 17 oktober 2018.

Nissan Pera staat geregistreerd op het kenteken en is overdraagbaar bij verkoop.

De koper krijgt er dus 1 jaar gratis wegenwacht bij :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2