Rubin's K11 1.4 Sport

Gestart door RubinvdLinde, 04 juli 2015, 18:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RubinvdLinde

Vanmiddag heeft Riesh beide ket gauges aan de praat gekregen, tevens is de lekkage bij de sandwich plate verholpen:



Had zelf de 2 draden van de sensor omgedraaid (A) dus was riesh zo vriendelijk om in 1x alles overnieuw aan te leggen op de juiste manier met mooie afwerking. Dankjewel voor de gezellige middag en het geleverde werk, zeker met deze temperaturen O0

En nog een foto als afsluiter:

ReSp4wN

Kijk goed bezig mannen!

Conodihno

Gaaf, zijn die dingen ook in het multigroen verkrijgbaar?

Riesh

Graag gedaan, was idd een gezeligge klusmiddag. Ik heb er nu nog plezier van (lees: flink verbrand)
Micra Addict

RubinvdLinde

Weer eens een (kleine) update, orginele micra strips voor zowel de deuren als kofferbak:


chiba_kun


Patjeeee

Netjes. Ik heb toen chromen strips op de sloop gevonden

Jeroen330

Goed werk weer! Top van Riesh ook! Handige man met elektronica

RubinvdLinde



Kleine toevoeging maar leuk voor de puntjes op de i: rubbers voor onder de motorkap.

Verder staat de micra eindelijk binnen met genoeg ruimte op te sleutelen en verlichting:



Kan nu beginnen met het spaghetti spruitstuk maken, voor de 1.0 is het al gelukt. Nu nog aanpassen voor de 1.4 en helemaal netjes maken, liefst met werkende lambdasones.

MaStErTuNeR Q

Rubin,  volgens mij is het oliefilter van een xtrail korter en heeft die hetzelfde schroefdraad.  Misschien makkelijk om te weten/uitzoeken

Dino

Altijd fijn een goeie ruimte!

thom-micra

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 06 september 2016, 22:53:24
Rubin,  volgens mij is het oliefilter van een xtrail korter en heeft die hetzelfde schroefdraad.  Misschien makkelijk om te weten/uitzoeken
schroefdraad is over het algemeen vrij veel hetzelfde, alleen de diameter en lengte van het filter verschillen vaak.
wat ik iig op m'n werk zo zie (automaterialen groothandel)



K11-1.4

zelf een spruitstuk maken zat ook al in mijn hoofd.
Heb er echter de middelen voor en schijnt vrij lastig zelf te doen te zijn :(

K11-1.4

https://www.dutchracingcompany.nl/nissan-sunny-pulsar-gti-r-2-0-turbo-sr20det-t25-rvs-spruitstuk

Is het niet eenvoudiger om zoiets als dit aan te passen? ik heb geen flauw idee hoe de aansluitingen overeenkomen met de 1.4 maar als dat matcht hoef je alleen nog maar een verloop te maken naar de kat met schroefdraad voor de lambda. De flow is altijd beter dan het standaard spruitstuk volgens mij.

RubinvdLinde

Citaat van: K11-1.4 op 07 september 2016, 08:49:06
zelf een spruitstuk maken zat ook al in mijn hoofd.
Heb er echter de middelen voor en schijnt vrij lastig zelf te doen te zijn :(

Spruitstuk van een ford fiesta past 1 op 1 op de kop van  een micra blok dus dat scheelt al veel.