Co's Micra SRI

Gestart door Conodihno, 09 juni 2015, 20:56:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Conodihno

Geen flauw idee. Sta er niet zo van te kijken hoor. Micra's zijn van '98, zit vaak vocht daar en een beschadiging ergens en het begint vanzelf te roesten. Aangezien je daar niet regelmatig met je snuffert komt om te kijken ben je er meestal pas laat bij.

Gelukkig is roest de lokroep van Piet dusssss mocht ik naar buiten kijken, anders dan door het raam, no problems hier.

Kwarkieboy

Weight reduction !

Ik heb hier ook last van :-(
K11 '95
K11 Aztek '00

Conodihno

Wat boompjes gekapt waar m'n onderstaande upgrade van gemaakt is:



:-)

MaStErTuNeR Q

Mooi spul hè die boompjes,  zwaar multifunctioneel

Conodihno

Vandaag weer even bezig geweest:



Winterset voor vrouwlief weer zwart geworden en vandaag even een blanke lak laag eroverheen. Centerkapjes ook meegepakt. Niet supermooi geworden, vrouwlief was wat zuinig met het zwart en nu komt er hier en daar wat neon groen doorheen, maar voor de winter voldoet het.

Ook ben ik nog in afwachting van honingraat grilletjes van Kris, een kachelweerstand die er spontaan mee nokte nadat ik over Bots 2016 begon.... En wielmoeren om de winterset vast te zetten. Thanks alvast Rubin!!!
Oh en zit alweer bijna op de 160K :-)



Tot zover...


chiba_kun

Die grilletjes, ze blijven mooi...!! Goed bezig man. :)

Conodihno

Tadaaaaa, persoonlijk vind ik het niet eens zo gek staan in het grijs :-) Ben er erg blij mee, thx Kris!



RubinvdLinde

Ziet er zeker verdomd goed uit! Mooie upgrade

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Zojuist ook even de kachelweerstand, welke Rubin mij heeft toegedaan na enige tegenwerking van zijn kat, vervangen. Er woeit weer een zacht briesje door de Micra. Thx Rubin!

Kwarkieboy

Blijven mooie grilletjes !
Staat hem heel goed
K11 '95
K11 Aztek '00

chiba_kun


Joery-Joery

Mooiste grilletjes voor de K11  >:D

Conodihno


micraSR

Dat staat heel vet zo!  Veel plezier ermee ;)