Co's Micra SRI

Gestart door Conodihno, 09 juni 2015, 20:56:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RubinvdLinde

Citaat van: Conodihno op 21 oktober 2015, 11:00:10
Die is al ff bezig hoor... M'n kap krijg ik al niet meer terug, moet nog heldere koplampen scoren en nu weer achterlichten. Oh en de luchtfilter wilde ze er ook wel graag in en heeft ze dus gekregen :-)

Haha ja zo gaat dat  :P Lichten staan erg goed bij de rest

Leo

Citaat van: Conodihno op 21 oktober 2015, 11:00:10
moet nog heldere koplampen scoren

nu wel weer heldere lampen ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Ja, alleen het liefst met schade vrij glas ;-)

Dino


PW-performance

ziet er goed uit Co.. Weer een knappe micra geworden in een korte tijd... ;D
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Jeroen330


Conodihno


Conodihno

Wat aanpassingen gedaan op het banden front.



195/45/15 Vredestein sportrac5 voor om de gouden velgen ipv de 165/50/15 atr achilles.

155/70/13 Goodyear Vector4 voor in de herfst/winter om de sterretjes die ik ooit van Jeroen had overgenomen.



Laat de prut maar komen.

Milo

Die slijten nu toch alleen maar harder met dit soort (warmere) temperaturen, of is dit een fabeltje?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 04 november 2015, 16:17:10
Die slijten nu toch alleen maar harder met dit soort (warmere) temperaturen, of is dit een fabeltje?

klopt boven de 20 graden slijten winterbanden sneller. Co heeft daarom All weather banden :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Goede bandenkeuze!

Ik zat ook eerst te dubben over die GoodYears, maar aangezien ik alleen tijdens de wintermaanden met de winterbanden rij, toch maar voor een echte winterband gekozen. Maar de GoodYears schijnen het als winterband ook prima te doen hoor.

Sprttrac 5 lijkt mij een heel lekker bandje!   

Jeroen330


Conodihno

Las een test waarin de Goodyears er inderdaad goed uit komen. Iets beter tegenover de Quatrac5 van Vredestein.
Voor de zomer twijfelde ik tussen Hankook of Vredestein.

Ik rij weinig in de winter en wil niet meer spastisch het weer in de gaten houden om te wisselen. Vandaar de all weather keuze.

PW-performance

Goede keuze Co. Staat netjes deze wielen.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Conodihno

Thanks! Goodyear maatje fietsband doet ook erg fijn rijden :-) Anyway, nog even een poging gedaan een paar foto's te maken.