Herkieeee's rode showboat

Gestart door Herkieeee, 13 januari 2015, 22:48:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herkieeee

Weinig spannends gaande momenteel... Nadat ik de nieuwe wielen gemonteerd heb vond ik hem erg trillen rond de 100km/h. Afgelopen weekend even opnieuw de voorwielen gebalanceerd en er miste idd wat lood aan een kant. Nu weer helemaal top!






Verder nog wat moois uit de UK gehaald, setje originele NISSAN zijwindschermen, speciaal voor vijfdeurs model:






Zaten helemaal onder de kitresten dus na twee dagen schoonmaken weer als nieuw!

Luuukske

Wat je misschien wel kan doen. Is even opschuren met 1500,2000,3000 en dan polijsten. Zijn de krasjes eruit:)




Milo

Netjessss! Dat ziet er goed uit O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

RubinvdLinde

Blijft ook een erg mooie bak! Leuke update de schermen O0

chiba_kun

Je Micra wordt steeds mooier. De zijwindschermen staan erg mooi.

Herkieeee


Psydan

Nice! Ik wil ook die windschermen, maar dan 3 deurs ;)
Do not underestimate what you will never understand.

Herkieeee

Vandaag ff langs de sloop geweest, en eigenlijk bijna alles kunnen scoren wat ik nog wilde hebben. Tankklep en achterklepbediening van binnenuit, Inclusief tankklep in kleur en kofferbakverlichting inclusief halve kabelboom! Moet alleen nog de hendel voor naast de stoel hebben voor klepbediening.




Genoeg te doen weer dus!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Herkieeee


Citaat van: Leo op 19 december 2015, 09:44:10
Je vergeet n update

Ohja haha!

De janspeed uitlaatlijn die ik van leo over heb genomen wordt hoogglans gemaakt van voor tot achter en komt er volgend jaar na APK onder. De kuipstoelen ben ik nog niet helemaal over uit, waren eigenlijk voor een tweede micra bestemd maar dat heb ik even op de lange baan geschoven. Tot zover!

Leo

Aha kijk eens aan.

Ik vond de stoelen prima zitten voor n daily
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Herkieeee


Citaat van: Leo op 19 december 2015, 10:34:00
Aha kijk eens aan.

Ik vond de stoelen prima zitten voor n daily

Dat is ook absoluut niet de reden maar ik wil mijn daily graag een beetje origineel houden (emotionele waarde en al dat soort dingen)

Herkieeee

Vandaag even oliebeurtje gegeven en brandstoffilter vervangen. Was geen overbodige luxe. Wat er uit de oude brandstoffilter kwam was net zo zwart als olie:

Conodihno


Herkieeee

Een tijdje rustig geweest en niet zo gek veel aan de wagen gedaan. Paar weken geleden appte quincy mij over een nismo einddemper. Wilde ik altijd nog hebben en vond ik dus wel wat. Vrijdag door mijn vriendin opgehaald, zaterdag maar meteen even gemonteerd en geen spijt van ziet er dik uit en klinkt top! Niet te veel herrie gelukkig!



Paar maanden geleden wel een andere K11 aangeschafd maar daar zal ik binnenkort wel ff topic voor aanmaken.

Tot zover!