Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Conodihno

Yup, zit tussen velg en band en een stukje over de rand heen. Mocht ik een keertje lomp doen met een stoepje is iig de eerste schade voor de rand.   

Jeroen330

Tof.. waar heb je die vandaan?

Riesh

Alloygator.
Ziet er netjes uit Co
Micra Addict

Conodihno

#333
Thanks!

Zijn inderdaad alloygator en laten monteren bij de Profile.

Milo

Dat ziet er idd strak uit!! Misschien kan ik dit ook wel eens doen met die van mij als ik volgende keer nieuwe banden nodig heb...
Of als ik voren vervang. Tof zeg O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Das wel super handig dat San niet gelijk je velg aan gort is.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno

Ja ik hoop natuurlijk dat het nooit gaat gebeuren. Maar ja, ik had ook nooit gedacht dat ik een brievenbus als blikopener zou gebruiken :-)


Mich

ziet er ook nog eens strak uit. van welk materiaal is de ring gemaakt?

Conodihno

Het is een soort hard nylon als ik me niet vergis. Het enige wat niet mooi is is het koppel stukje. Maar dat neem ik voor lief. Vind een screenprotector op m'n telefoon ook niet mooi maar de bescherming wel prettig.

Milo

Leuke ventiel dopjes ook  ^-^
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Conodihno


Conodihno

Kleine persoonlijke overwinning, het draadjes trekken, verlengen voor de mistlampen. Het wachten is nu nog op gele H1 om het af te maken.


chiba_kun


Kwarkieboy

Mooi hoor !
Goed dat je het zelf aanpakt. Het wordt nog wel wat met jou :D
K11 '95
K11 Aztek '00

Conodihno

Ook gelijk de achterlichten maar gedaan. Dan ben ik, op het luchtfilter van Dino na, zo goed als klaar met ombouwen.

De remklauwen moeten nog een kleurtje krijgen, de multiriemen nagekeken worden, spoilers er nog op, en de cpv inbouwen.