Zwarte Micra 1.4

Gestart door GuidovanVliet, 11 augustus 2014, 10:55:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

je kunt proberen of het met gasklepreiniger wat minder word maar dat is helaas niet de echte oplossing :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

GuidovanVliet

Zojuist gasklephuis schoon gemaakt en een andere lmm gemonteerd. Nu loopt hij wel weer netjes stationair alleen kwam er achter dat mijn spruitstuk en gasklephuis erg smerig waren van binnen.


Alles maar goed schoon gemaakt maar zou die viezigheid kunnen komen door m'n openluchtfilter van mijn kleppen deksel of is het iets anders?

Leo

die viezigheid komt alleen binnen als je de carter ontluchting op je gasklephuis aansluit.

nu zal je gasklephuis dus veel langer schoonblijven :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

als ik zin en tijd heb ook maar eens reinigen,  onze 1.4 loopt ook te laag stationair
Micra Addict

Conodihno

Moet die van mij ook eens doen maar bij gebrek aan kennis haak ik altijd weer af :)

Leo

Citaat van: Riesh op 17 maart 2015, 15:49:21
als ik zin en tijd heb ook maar eens reinigen,  onze 1.4 loopt ook te laag stationair

maak er maar een how to van dan kan ik die van mij gelijk daarna ook doen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

GuidovanVliet


Citaat van: Leo op 17 maart 2015, 18:11:28
Citaat van: Riesh op 17 maart 2015, 15:49:21
als ik zin en tijd heb ook maar eens reinigen,  onze 1.4 loopt ook te laag stationair

maak er maar een how to van dan kan ik die van mij gelijk daarna ook doen :)

Gewoon los schroeven en schoon maken met carb reiniger is heb 2 gasklephuizen dus kon ze gewoon omschroeven.

GuidovanVliet

Na een motor storing met de code p0171 had ik een nieuwe lucht massa meter bij Jeroen gekocht. Maar na deze erin te zetten en de auto gereset te hebben stottert hij enorm. Heb toen de oude lucht massa meter terug gezet en nu deed hij het weer goed alleen na 100 km rijden is de motor storing weer terug. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

GuidovanVliet

Nieuwe bougies en brandstof filter erin gezet en t lijkt verholpen. Is m'n brandstof filter blijkbaar in korte tijd vies geworden.

Gekke Gerritje

Ja, een mooie how to van het 1.4 gasklephuis met duidelijke plaatjes ben ik ook nog aan het zoeken. Bij ons loopt ze ook net te sloom stationair.

GuidovanVliet

#100
De Micra heeft plaats gemaakt voor een seat ibiza cupra

Bedankt iedereen voor alle nuttige informatie op dit leuke forum!

Riesh

Micra Addict

Conodihno

Veel plezier bij club ibiza :-)

Leo

Als je het leuk vind dan kun je een topic aan maken bij show your other ride.

Veel rijplezier :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

RubinvdLinde

Jammer! Maar zeker ook een leuke auto om mee verder te gaan O0