Marnik's blauwe K11

Gestart door Marnik, 08 mei 2014, 17:47:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Dat is inderdaad wel verstandig.    Je weet maar nooit. Maar ik hoop.voor je dat ze alles vergoeden
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

Slim bedacht voor je iphone :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

chiba_kun

Ik zoek ook nog een handige plaats voor mijn nieuwe telefoon zodat ik hem onder handbereik heb. Dit is in ieder geval handig gedaan zo voor je ipod. ;)

Taxloss

Vind het ook echt een slim idee
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Marnik

Was een ff aan het kijken voor vervanging van me Sub op marktplaats en zag paar leuke dingen ertussen zitten. Ik zit te twijfelen over dit.
Deze kopen en voorlopig deze setup houden het is 1000RMS en 2000Peak: http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-speakers-en-versterkers/m827923924-mtx-audio-t9512-44-woofer-12-inch-9512-db-9500-incl-kist.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Of deze en later er eentje bij kopen en dan 2x12 :D komt wel op wat minder RMS uit maarja.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-speakers-en-versterkers/m827913165-mtx-audio-subwoofer-12-inch.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Ik kan maar niet beslissen of ik ga nog verder kijken. Weet niet of Riesh of Marco ervaring heeft met een van deze woofers?

Milo

Waarom wil je eigenlijk specifiek meerdere woofers in één kist?
Als je één goede sub koopt (met kist) en daar een fatsoenlijke versterker op aan sluit bespaar je ruimte én er valt nagenoeg hetzelfde aantal db uit te halen.
Mits dit is wat je wilt natuurlijk.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik

Citaat van: Milo op 23 juli 2014, 19:57:25
Waarom wil je eigenlijk specifiek meerdere woofers in één kist?
Als je één goede sub koopt (met kist) en daar een fatsoenlijke versterker op aan sluit bespaar je ruimte én er valt nagenoeg hetzelfde aantal db uit te halen.
Mits dit is wat je wilt natuurlijk.
'T moet gewoon lekker knallen :D ruimte geef ik niet zo veel om. De dure woofer heeft iets meer mijn voorkeur tot nu toe.

Milo

Maar met meer woofers in één kist wil niet zeggen dat het perse harder zal gaan.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik

Citaat van: Milo op 23 juli 2014, 20:03:54
Maar met meer woofers in één kist wil niet zeggen dat het perse harder zal gaan.
Weet ik maar ziet er over het algemeen wel leuker uit, maar kost wel meer ruimte maarja geef ik niks om ;).
Als het zo door gaat heb ik over een paar jaar ook z'n Loudmouse :D

maqish

Kan je dan niet gewoon beter 2 kisten wegwerken in je kofferbak..  Als ruimte toch geen issue is.

Riesh

kist in kofferbak is voor sissys. Achterbank eruit en gaan voor het echte mannenwerk
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 23 juli 2014, 22:56:56
kist in kofferbak is voor sissys. Achterbank eruit en gaan voor het echte mannenwerk

En bedankt eh, cut!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

die kist van diana ging ook erg hard :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: xleonl op 24 juli 2014, 00:01:55
die kist van diana ging ook erg hard :)

Zelfde kist als die van mij ^-^
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)