De Micra K11 1.0 LX van Jos

Gestart door Joske-ratK11, 30 april 2014, 11:44:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bunny

nog even met een wat gaten in het originele kenteken plaats boren voor koeling :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Joske-ratK11

Haha dat is waar Joury, maar anders had ik dat ook opgelost hoor :) misschien dat ik het wel ga fixen omdat ik wel een nette ratlook wil maken maar ik houd gewoon van verbreed staal, zo laag mogelijk en dakdragers met rotzooi erop :)
Groetjes doei

>- Nissan Micra K11 1.0LX -<

Milo

Ik vind het niets, maar ik vind dat hele ratlook gewoon zonde haha.
Dus trek je maar niets van mij aan :D ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo



neem een smalle plaat zoals red racer (maar dan aan de andere kant van je bumper plaatsen ;D)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Joske-ratK11

Vandaag aan het prullen geweest, altijd handig al de To-Do list op het forum staat om je tellerlampjes te vervangen, alles uit elkaar en vervolgens naar de auto speciaal zaak maar helaas geen witte of rode ledjes verkrijgbaar, dus na een teleurstelling toch maar weer dicht geschroeft en de oude lampjes erin.

Wat wel lukte is even me kentekenplaat omschoeven, het zet toch een mooi resultaat


Even een foto zonder de plaat  8)


en nu op de goede plek

PS. ik weet het ik ben een wieldop kwijt  :( , ooit een keer een steunpunt afgebroken dus ik wist dat ik hem zou verliezen
Groetjes doei

>- Nissan Micra K11 1.0LX -<

thom-micra

ik vind ratlook wel wat hebben, althans als het niet zelf is gemaakt, maar gewoon uit zich zelf



Milo

Lampjes moet je gwn via Ebay halen, kosten geen drol. ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

#37
Citaat van: thom-micra op 02 mei 2014, 18:43:16
ik vind ratlook wel wat hebben, althans als het niet zelf is gemaakt, maar gewoon uit zich zelf

Dus als het vanzelf uit elkaar dondert zeg maar? :P

Ik vindt het wel leuk staan O0

Ter inspiratie ^-^
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Riesh

Wat je nog kan doen is een vierkante motorfiets kentekenplaat.
Zal oom agent niet leuk vinden maar staat wel mooi
Micra Addict

Marco330

Of een 18.2 plaat. Mag echter ook niet van oom agent...

Riesh

Citaat van: Marco330 op 03 mei 2014, 23:47:37
Of een 18.2 plaat. Mag echter ook niet van oom agent...

18.2 plaat is zooo jaren 90.

Stond wel stoer op mijn allereerste micra
Micra Addict

Joske-ratK11

Gister met een vriend iets totaal niet ratlook ingebouwd, Xenon verlichting  (A) het is wel 10x beter als halogeen verlichting en het volgende deel ligt al weer op de loer, rode tellerverlichting ( dus met spoed opzoek naar rode leds ) en rood interieur verlichting ( onder het dashboard en in allerlei gaten 
Groetjes doei

>- Nissan Micra K11 1.0LX -<

lurtz

wat wil je nou ratlook of wat anders gaat allemaal beetje door elkaar heen
het is jou auto maar ik zeg wil je ratlook ga er dan ook voor

chiba_kun

#43
Nogmaals ik vind het zonde van zo'n mooie Micra (hele vroege K11)... maar goed ieder zijn ding.

Als je voor de ratlook gaat, dan maakt het ontbreken van je wieldop niet uit toch? :)

@deskundige: Ik ben er zelf niet van op de hoogte van deze wetgeving... Maar is het trouwens niet zo dat je een nummerbord, mits deze uit het midden gemonteerd wordt, deze aan de linkerkant (bestuurderszijde moet)? Evo's en veel Alfa's hebben deze ook aan de bestuurderskant zitten.

lurtz