Kris Micra Daily 1.3 new 5zigen

Gestart door micraSR, 20 april 2014, 08:33:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micraSR

Ja dat vind ik dus ook. Werk nu al 5 jaar bij nissan.. maar heb dit nog niet eerder gezien bij een Micra...

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Dat is wel minder nieuws ja. Maar er zijn genoeg op de sloop met nog wel een goede as.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Jeroen330

Heb het vaker gezien.. balen

Wij hebben wellicht nog een achteras voor je..?

micraSR

Citaat van: Jeroen330 op 24 april 2014, 23:18:12
Heb het vaker gezien.. balen

Wij hebben wellicht nog een achteras voor je..?

ow echt.. prijs en welke regio ?

kio90


Milo

Mooi ding, oranje naar smoke knippers is gelijk een totaal ander zicht he, fantastisch.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN

Dat gat in het midden van uh de veren bij de achteras is toch een soort ontwatering? zat dat dicht dan?

micraSR

Citaat van: Milo op 25 april 2014, 08:07:47
Mooi ding, oranje naar smoke knippers is gelijk een totaal ander zicht he, fantastisch.

Ja he, veel beter :)

@ ReSp4wN;
Gat hoort er normaal niet te zitten. gewoon dicht. Afwatering zit recht onder de veren ;)

ReSp4wN

 ;D Ja dat snap ik , bedoelde ook dat gat recht onder de veren, maar ik las eens ergens  iemand die had schroefset dus geinstalleerd, en daardoor was dat gat dus afgesloten en toen bleef er water in staan daar en ging het rotten, vandaar ik dat zei  :P

micraSR

#40
hahah, ow oke op die manier..
Er zitten wel vögtland verlagingsveren onder, maar het gat is gewoon vrij..
Miss in het verleden dat hij dicht heeft gezeten

Riesh

Micra Addict

micraSR


micraSR

met de vrouw overleg gehad, en gezien de huidige velgen zo krom als een hoepel zijn..
en erg vervelend is met rijden, even tijdelijk mijn witte Rota's van de week eronder doen.

Velgen die eronder gaan komen heeft ze al uitgezocht :P

Japan Racing JR-4

Marco330