JDM stuff...

Gestart door chiba_kun, 18 april 2014, 12:15:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

lijkt mij ook, maar kan ook gezichtsbedrog zijn.
als de achterkant van de bekerhouder iets getrapt loopt zou het zomaar kunnen passen
Micra Addict

Conodihno

Wauw, die armsteun is echt cool.

Marco330

Citaat van: Riesh op 19 april 2014, 10:53:14
lijkt mij ook, maar kan ook gezichtsbedrog zijn.
als de achterkant van de bekerhouder iets getrapt loopt zou het zomaar kunnen passen

Er zit op die deurpanelen inderdaad een uitsparing voor die cupholders. Zijn dus niet P&P op onze Micra's

Marcooled_79

Als ik me niet vergis zijn die bekerhouders eigenlijk voor een Z10 (1e generatie Cube) maar is 'ie uitwisselbaar met een K11 (zoals meer Z10 delen). Zijn iig wel geinig om te zien ;D

@ VerlindenSLX: tot nu toe alleen maar goede ervaring met Buyee, wel goed letten op de verzendkosten en waar je op gaat bieden (ik bied bv niet op items zonder foto's - foto's zijn natuurlijk geen garantie maar als ik vooraf al niets kan zien dan mag een ander het hebben). Japanners waar ik tot dusver iets van gekocht heb (ook niet Micra-dingen) waren aardig en eerlijk over de staat van het item, alleen is hun Engels niet altijd top (ook daarom foto's). Mijn Japans zal trouwens flink Yoda zijn, dus ik neem ze niets kwalijk ;)

Ik zou zeggen: give it a whirl met iets kleins. Succes!

Joery-Joery

Buyee kan overigens ook als tolk functioneren als je vragen hebt over een item dat te koop staat.

Het risico ligt ook niet bij buyee maar bij de mensen die het product aanbieden, bij mij is tot nu toe ook alles goed gegaan maar let dus ook op de beoordeling van de verkoper.
Stel dat de verkoper de spullen niet verzend naar buyee dan neemt buyee hier geen verantwoording over.

chiba_kun

Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen met Buyee. Alles is altijd zeer netjes verpakt ook. Maar eigenlijk verwacht ik ook niet anders vanuit Japan. :)

Bunny

Damn wat hebben ze toch leuk spul in Japan :o








.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

thieme

#22
Dat N2 spul ben ik op aan het bieden :x
Dus incl. die zuigers en 272 nismo nokken die je niet op de foto hebt

Bunny

Ow, zal ik maar stoppen met bieden :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

thieme

Moet je zelf weten. Met zo'n spul als dat kan ik het niemand kwalijk nemen super zeldzaam maar eigenlijk moet je dan ook wel het hele pakket hebben. Dus die throttlebodies+ecu, zuigers en nokken. Dan haal je met een fatsoenlijke uitlaat echt wel 150PK als t niet meer is.
Die Nismo koppeling ben ik trouwens niet op aan het bieden

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Bunny

Citaat van: thieme op 21 april 2014, 12:19:26
Moet je zelf weten. Met zo'n spul als dat kan ik het niemand kwalijk nemen super zeldzaam maar eigenlijk moet je dan ook wel het hele pakket hebben. Dus die throttlebodies+ecu, zuigers en nokken. Dan haal je met een fatsoenlijke uitlaat echt wel 150PK als t niet meer is.
Die Nismo koppeling ben ik trouwens niet op aan het bieden
Was niet aan het bieden maar hoe was jij aan het bieden? Via Buyee kon ik niet bieden op de throttle bodies +ecu en ander elektronica, Kreeg deze melding:

You cannot bid on this auction because it contains a prohibited item.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

thieme

Klotp en die zuigers en nokken zijn alleen vrijgegeven omdat ik daar een email voor heb gestuurd.
Mja omdat ze die bodies alsnog niet konden heb ik japandyno maar een mail gestuurd.
Volgensmij wel wat duurder dan Buyee maar dat moet maar.

chiba_kun

Notice!

Nog 1 uur voordat deze JDM grille afloopt!

Ik heb er al een, maar misschien heeft iemand anders er baat bij. ;)

http://buyee.jp/item/yahoo/auction/j290495119

Milo

Als er nog eens eentje komt zie ik hem graag weer verschijnen, dan ga ik eens bieden.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)