MartinAir`s Monster [Verkocht :'(]

Gestart door MartinAir, 28 maart 2014, 19:54:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MartinAir

Zojuist Monster uitgezwaaid... Zoals een aantal van jullie al wisten heb ik vanaf september een lease auto (daarover later meer in het Show your other car ;) ).
Dus op zoek gegaan naar een nieuw huisje voor Monster, deze heb ik gevonden bij een vriend van mij (Richard met de zwarte Primera voor de mensen die hem kennen). Hij zal er dagelijks gebruik van maken, waar hij ook voor bedoeld is :D

Wel als afscheid nog een aantal dingen gedaan natuurlijk!

Familie foto! (Mijzelf, m'n moeder en haar ouders + Micra's)


En lekker op vakantie gegaan:
Met scouting:


En zelf:



Met als mooie vakantie afsluiter een lekker ritje door de binnenwegen van Frankrijk:
https://www.youtube.com/watch?v=U08w66so-5I

Nog wel even gewassen natuurlijk, Frankrijk wordt je vies van  ;D

Gelijk nog even een andere Micra ontmoet  :)

Daaaaaag Monster!

Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Milo

Jammer zeg, hopelijk heeft ie een goed thuis gevonden!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Jeroen330

Komt bij mijn beste maatje terecht

zwolly

#243
hele oude ik weet hte, maar leuke Micra , 15inch, is deze micra nu ook wat verlaagd, lijkt wat dat beterft veel op 'de micra vd vrouw'  ;D , rijdt lekker strak op de weg, hoeken, niets overhangen op snelle rotondes nemen etc, vd week eens apk keuren..mm zal weinig aan mankeren als ik zo zie, kiijk de boel altijd ff na vt voren, heb er wel beetje goede kijk op.. Heb geen gebreken nog kunnen vinden, hoor wel es rammeltje maar dat is geen APK isseu lijkt mij, met verlaagde K11 zal je dat misschien wat vlottr hebben, kom hiervoor uit auto's uit het hogere dure segment, ben dat zat om zoveel centen neer te leggen terwijl een K11 eigenlijk net zo leuk is, hier hebben wij echt veel plezier mee. en zeer betaalbaar ook nog eens.

Heeft sins vorige APK keuring x 11000km gerden, voorbalk is al eens vervangen, dorpels zijn niet door achter of rot, begint wel iets, x nw dorpels erop. Met lassen komt het weer terug, wil er toch een tijd mee doen dus beter dan goed aanpakken toch? Dit zal geen afkeur mogen zijn zoals nu is, heb wel eens echt slechte auto's door de keuring gekregen, was naadje dan maar goed, eigenlijk niet veilig meer, :(.. Ons K11 rijdt verders perfect, stuur kan zo los laten met 140km/h en blijft gewoon strak rechtdoor gaan, bandenmaat 195/50/15, draagermen lijken imo goed, geen kapotte ashoezen gezien anders ff voor de vlug dichtlijmen met secondelijm, auto is hievoor in 1 familie geweest vanaf nieuw en onderhouden door een Nissan monteur van deze familie en niet op bezuinigd , das wel duidelijk..geen verkooppraatje, dit schijnt ook zo te zijn als ik alles zo zie.., wel noodoplossing evt ashoezen lijmen want wil natuurlijk wel alles perfect hebben, maar ff weinig tijd dus ff snel door de apk drukken, heb goed adresje is niet zo moeilijk, ik weet dat de K11 van de vrouw iig wel veilig is zoals die nu is, remmerij vrij nieuw ,nw uitlaat, niets met veiligheid te maken enzo..ach gewoon leuk goed degelijk bakkie :)
Nissan Micra 1.3I - BJ2000 - Zwart. Volgens de verzekeringsgegevens en de verkoper een Aztec uitvoering, iig voor een K11 lekker vol.. :p