Nissan Micra 1.3 SLX "The Little Bear" --> Opknappen velgen!

Gestart door VerlindenSLX, 11 maart 2014, 21:08:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

VerlindenSLX

Zojuist bullbars en zij-tredes besteld voor mijn Micra. Ik wil hem graag verhogen. Onderdelen komen van een Patrol af.
:D

Kidding, dat verlagen komt nog wel een keer. Vind het eerlijk gezegd ook wel leuk staan zo hoe het nu is.
They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

Milo

Citaat van: VerlindenSLX op 26 maart 2014, 17:56:20
Zojuist bullbars en zij-tredes besteld voor mijn Micra. Ik wil hem graag verhogen. Onderdelen komen van een Patrol af.
:D

Kidding, dat verlagen komt nog wel een keer. Vind het eerlijk gezegd ook wel leuk staan zo hoe het nu is.


LOL. Ik ging tog egt ff vreemd kijken bij je eerste zin haha xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marco330


thieme

Je had mij ook bijna te pakken :D
Maar geen gekke fratsen als je het geld hebt zou ik alsnog die set van Marco kopen, of je hem nu gebruikt of niet. Voor die prijs die kwaliteit. Als ik zelf niet al mijn verlaging van Humphris had dan had ik waarschijnlijk ook zo'n set aangeschaft.
Maarja ik kan niet in je portemonnee kijken en de keus is aan jou, ik raad het je in ieder geval aan.

VerlindenSLX

Ik heb totaal geen ervaring met verlagen. Ik heb wat dat betreft 2 linkerhanden. Hoe gaat zo iets te werk en hoeveel tijd moet ik hier voor rekenen?
Is een verlagingssetje apk afkeur?
They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

Marco330

Als je 2 linkerhanden hebt, gok ik dat je hier een ruime middag/dag mee bezig bent. Ook heb je veerspanners nodig om de veren eruit te halen.

Verlagen is geen APK afkeur, mits de veren niet uit de schotels komen. En dat gebeurd bij mijn set niet.

thieme

Ik weet niet waar je woont maar grote kans dat er iemand in de buurt zit die je kan helpen.

VerlindenSLX

They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

Riesh

dan denk ik dat je hellevoetsluis te ver vind ?
Micra Addict

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Om de hoek dus :o
Dacht al dat de brug op de foto me bekend voorkwam :/
Ik heb toentertijd samen met mijn broertje mijn verlaging eronder gezet in een garage waar hij stage liep. Denk niet dat ik daar nog terecht kan helaas.
Al heb je eigenlijk alleen een veerspanner nodig de rest gaat wel met krik+eventueel assteun.

Leo

ik kan wel een setje veerspanners lenen, noord-limburg mini meeting :)

of houden we binnen kort weer een echte klusmeeting :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

VerlindenSLX

Voor de velgen ben ik afgelopen weekend naar Thom in Emmen gereden...   O0
Maar dat komt ook omdat ik ze gruwelijk vet vind.
Uit welke omgeving kom jij Thieme?

They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

thieme

Ik woon nu in Venray maar Venlo is zeker niet onbekend voor mij. Ga daar ook altijd naar de sloperij op de berg stuk verder dan VVV stadion