BOTS7 13 april 2014 Landgoed Beukenrode te Doorn

Gestart door Bunny, 24 februari 2014, 13:29:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RicK10

Wij zijn ook weer thuis, na een hele leuke dag.
Wij hebben toch wel wat interessante auto's gezien, en weer bijgekletst met mensen!!

Verzamelen










En een paar vreemde merken:
Lupo GTI met 165 pk-900 kg  ;D




De overbuurman:


Het snoepje van de week ( volgens Rob3600)
Fiat 127, 1300cc bouwjaar 1980........







Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer  O0 O0
Groeten Rob3600, Kevin en RicK10

Riesh

Die zwarte cinquecento was anders ook erg leuk. Turbo blokje met 120+pk op de wielen
Micra Addict

thieme

Die was idd wel leuk ik bedoel een cinquecento is nog meer koekblik/oudere mensen auto'tje dan een micra ^^ das dan toch wel vet dat ze er zo iets van maken.

RicK10

Citaat van: Riesh op 13 april 2014, 19:12:16
Die zwarte cinquecento was anders ook erg leuk. Turbo blokje met 120+pk op de wielen


Riesh

Micra Addict

lurtz


Milo

Was een zeer geslaagde en vooral gezellige dag!
Heb niet veel foto's gemaakt though, want zoals thieme al zei stond er niet heel veel bijzonders wel veel Franse wagens.
Foto's zijn aan het uploaden.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik


Milo

#143
Mijn eerste foto was gelijk al een knaller!




Alle forum mensen die er vandaag waren:






























En nog een paar andere foto's.

















Dikke Toyota Starlet met een 1.3 Glanza Turbo blokje, produceerde maar liefst 183 PK, helaas maar 1 foto.











Dikke Smart Roadster  ;D ::)









En dit was de blunder vd dag :P












;D



EDIT: Sommige foto's zijn wel erg donker, heb in verkeerde stand zitten fotograferen denk ik  ::)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

Ziet er wel gezellig uit. Mooie auto's zo op de foto.. 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

TeSprouT

Ziet er leuk uit, toffe foto's! Jullie hadden ook perfect weer.
Love the potiential

thieme

Als de zon weg was zo van tijd tot tijd was het wel frisjes hoor maar het had veel erger gekund natuurlijk.

Milo

Citaat van: thieme op 13 april 2014, 20:50:00
Als de zon weg was zo van tijd tot tijd was het wel frisjes hoor maar het had veel erger gekund natuurlijk.

Yup, dat dus. Gelukkig was ik precies goed aangekleed, niet te warm als de zon scheen en niet te koud als hij weg was 8)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marco330

De Smart heeft op TunExpo 2013 onze prijs 'Best of Wheels' gewonnen... Mooie wagen!

Dwarfnl