Colt CZ3 Mivec

Gestart door Taxloss, 19 januari 2014, 13:30:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

goed nieuws! gefeliciteerd!

Taxloss

Dankjewel. Ja super tof... Eerst geld nog zien natuurlijk. Maar echt mega goed nieuws!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330

lang leve het feit dat er zulke instanties bestaan en ook nog het goede hebben gedaan in dit geval!

Riesh

Nogmaals gefeliciteerd
Micra Addict

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

Luuukske





Taxloss

Ja echt super. Het geld is nog niet binnen, maar goed, de auto wordt al wel aan gewerkt. Hopelijk is hij snel klaar en kan ik jullie met trots laten zien dat hij heel mooi is geworden.
in ieder geval bedankt voor jullie medeleven.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Met een beetje geluk zal aan het einde van deze week mijn auto klaar zijn.... Dat hebben ze gezegd. We gaan afwachten en duimen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

#248
Zoals jullie weten had mijn auto zeer ernstige schade. Midden de nacht is er iemand tegenaan gereden. Geen briefje. Alleen WA-plus verzekerd.

3000 euro schade getaxeerd.

Veel stress. Maar uiteindelijk via het waarborgfonds geld ontvangen.
De auto is volledig gerepareerd en staat nu weer thuis.

Mijn dank gaat uit naar Charlie met zijn bedrijf BMC cars & classics. Hij heeft alle contacten voor mij geregeld. Mijn auto gehaald en gebracht en bovendien heb ik zes weken in één van zijn mini's mogen rijden. Fantastisch!
BMC cars & classics dus!

Daarnaast dank aan Kienhuis Autoschade. De eigenaar Bennie heeft samen met Charlie alles op alles gezet om mijn wagen weer de weg op te krijgen.
Tevens hebben ze allerlei extra dingetjes gerepareerd als een kofferklep die schreef zat, een schaafwond aan de achterbumper enz!

En assurantiënkantoor Lucas, die voor mij alle contacten met het waarborgfonds heeft onderhouden.










En het resultaat






I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno

Netjes geworden weer.

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Dino

Fantastisch dat al die mensen je zo goed hebben geholpen, en een mooi resultaat!!

Jeroen330


Riesh

Toch wel prettig dat het nu allemaal goed gekomen is. En je Colt staat er weer schitterend bij
Micra Addict

Leo

Helemaal top weer nicole :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2