Jeroen330's Darth Vader [overzicht pagina 29]

Gestart door Jeroen330, 13 januari 2014, 18:24:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

Micra Addict

Psydan

Mooie stoelen. Maar belangrijk natuurlijk, de veiligheid!
Do not underestimate what you will never understand.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

Mooi !
Vooral die steunen langs je hoofd !
K11 '95
K11 Aztek '00

Jeroen330

Thnx!

Citaat van: Kwarkieboy op 08 september 2014, 11:24:36
Vooral die steunen langs je hoofd !

Dat is ook een must have!

Pluis

Mjaaa.....wordt hier ook een teiltje bij geleverd?..ik zit dus te kwijlen achter mijn toetsenbord..

Jeroen330

Vandaag contact gehad met de verkoper en mijn lichaamsmaten doorgegeven (vooral zitting-schouderhoogte en zitting-bovenkant hoofd).

De verkoper kan geheel op maat aanpassingen opvragen. Daarbij hebben we gesproken om eigen logo's en naamvoering op de stoelen te zetten. Denk dan aan "Jeroen330", "Racing team 330", "RT330" of ons logo, zoals in de banner hieronder..

Konden ze maar bedden maken op deze manier!

Marco330


Jeroen330

Jazeker...........

Voel ik hier een RT330 group buy aankomen? :P

Jeroen330

Ik ben nog in twijfel over de stoelen..

Mijn grootste probleem: Ik kan nergens passen en testzitten voordat ik iets koop..
Ook bij Nederlandse leveranciers van merken zoals Sparco, QSP enz enz moet je alles maar op de gok bestellen. Zo ook bij deze leverancier in Duitsland..

De verkoper geeft aan de NEU Speed H+ uitvoering op mijn maat aan te willen passen (Broekwijdte voor de breedte om deze aan te passen en zitting-schouderlengte om de zitting van de stoel te modificeren en de meeste afstand te bereiken) Kortom, de goede wil is er. Samen met de passende rails, custom logo's en extra instapbescherming in de vorm van echt leer kom ik op een slordige €600 a €650 euro per stoel, zonder dat ik heb kunnen passen...

Beetje veel geld voor een "gok"..


Wat zouden jullie aanraden?

Jeroen330

#162
Ook ben ik na lang zoeken en mailen heb ik contact gekregen met een rolkooi bouwer..

Hij heeft voor de K11 een heel mooi concept..
17 punts rolkooi, Volledige veiligheid, ingebouwde Harness bar voor de race gordels, volledig gecertificeerd met nieuwe FIA keuring.. Kortom, de beste optie..

Voor mensen die nieuwsgierig zijn hoe zo'n kooi eruit ziet..

:D :D :D :D










VerlindenSLX

Als je aangeeft dat de goede wil er is, neem ik aan dat jij graag wil kopen en de leverancier graag wil verkopen. Compromissen, compromissen....
De eis die je stelt (passen) lijkt me toch heel fair en zeker als het om zo'n enorm bedrag gaat.
Gewoon pushen die verkoper, druk zetten en zorgen dat je mag passen. Zit dat er niet in, dan zou ik toch maar verder kijken..
They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

MartinAir

Zeker als hij overtuigd is van zijn op maat kwaliteit neem ik toch aan dat je mag passen. Wellicht voordat hij de logo's maakt oid, maar dat is dan aan hem. Zou het voor dat geld idd niet zonder doen!

Maar damm.... wat een rolkooi.  O0
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.