Jeroen330's Darth Vader [overzicht pagina 29]

Gestart door Jeroen330, 13 januari 2014, 18:24:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thieme

Jammer van het beunwerk maar toch een geluk dat de auto dan bij jou terecht is gekomen

Marco330

Citaat van: thieme op 03 mei 2014, 22:29:36
Jammer van het beunwerk maar toch een geluk dat de auto dan bij jou terecht is gekomen

Hij was me toch een partij aan het vloeken!

Maar is echt van een blinde geweest die Oger.  :o

lurtz


chiba_kun

Dat is wel even een tegenvaller dan (dat beunwerk), is toch weer extra werk.

Jeroen330

En het beunwerk houdt niet op...

Ik heb de OGER nogmaals goed bekeken en er zijn verschillende hick-ups..
- Vanwege de automaat mist er op het schutbord een doorvoer van de koppelingskabel en zit er geen bevestiging voorbewerkt voor een koppelingspedaal.. dit moet dus uitgemeten worden. daarnaast zit de doorvoer van de koppeling half achter de veertoren wat nooit mooi gaat worden..
- De roest stapelt zich op.. Naast het vernachelde front zijn de dorpels over grote afstand gaar en de bodem bij de achterbank ook... dit is alleen nog maar het deel wat in zicht zit..
- De kabelboom moet in zijn geheel vervangen worden vanwege de automaat..

Dit, en vooral het gigantische werk om de auto weer redelijk te krijgen maakt het volgende besluit:

- De Oger gaat gedemonteerd worden. Onderdelen (ook interieur) komt beschikbaar..
- Ik ga een duidelijke opsomming maken van wat ik nu precies aan circuitspullen heb liggen
- Er komt een K11 die APK heeft en er degelijk uit ziet.. dat wordt de basis van een circuit project.. Iets wat rijdt en APK heeft is leuker om stap voor stap op te bouwen..

That's it... De Oger is geen auto om alle moeite en tijd in te steken..

Maar er komt zeker een vervangende K11...

thieme

Jammer :( Het is en blijft natuurlijk een unieke uitvoering. Jammer dat de vorige eigenaren dat nooit zo beseft hebben.

Jeroen330

Je schrikt echt van het werk wat moet gebeuren om het weer een auto te maken.. letterlijk alle clips zijn gebroken, front is niet recht, kabelboom is spaghetti met kroonstenen en ga zo maar door... Zonde gewoon

Alexander

Gaat de tellerbak ook in de verkoop?

Pluis


Jeroen330

Er kan op alles geboden worden..

KenSuperS

Koop de body van mijn micra erbij man! Pedalen, kabels, kabelboom, geen laswerk etc etc alles erin... betere en goedkopere start kan je niet maken
haas en co.

Kwarkieboy

Interieur gaat ook weg ? (A)
Wel zonde !
K11 '95
K11 Aztek '00

chiba_kun

Aahhh... spijtig te horen dat deze Oger te ver heen is om te kunnen redden. Maar begrijpelijk uiteraard.

Jeroen330

Citaat van: Kwarkieboy op 28 juni 2014, 02:16:08
Interieur gaat ook weg ? (A)
Wel zonde !

Ja interieur gaat compleet weg Mark...

VerlindenSLX

Hallo Jeroen,

De velgen van OGER zijn ook te koop??
They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.