Mrs. Psydan's Intense Blue K11

Gestart door Psydan, 28 november 2013, 23:08:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kwarkieboy

Gaaf bakkie !!
Have fun with it !
K11 '95
K11 Aztek '00

Psydan

Citaat van: Bunny op 29 november 2013, 20:30:43
Ook nog plannen om dat aan te passen? En misschien is een wideband lambda meter ook nog iets om naar te kijken?

Pfoe... Daar zou ik me dan even in moeten verdiepen.
Do not underestimate what you will never understand.

chiba_kun

Lekker zo laten joh. Ik denk dat dit al een van de snelste(?) K11's is met een CG13DE (in ieder geval lekker rap). Jij hebt ook nog eens minder gewicht dan 95% van de auto's in NL, dus dat moet al een leuke combinatie zijn.

Jeroen330

Ik zou naast de toerenbegenzer verleggen ook niks anders doen..

Als een auto al zo lekker loopt dan sla je jezelf voor de kop als je er straks mee gaat prutsen en de boel wordt er minder op..

Milo

Citaat van: Jeroen330 op 30 november 2013, 09:23:34
Ik zou naast de toerenbegenzer verleggen ook niks anders doen..

Als een auto al zo lekker loopt dan sla je jezelf voor de kop als je er straks mee gaat prutsen en de boel wordt er minder op..

Dit dus :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Jeroen330 op 30 november 2013, 09:23:34
Ik zou naast de toerenbegenzer verleggen ook niks anders doen..

Als een auto al zo lekker loopt dan sla je jezelf voor de kop als je er straks mee gaat prutsen en de boel wordt er minder op..

dit was dacht ik al gedaan of ik moet het mis hebben .

smeck

das een lekker rap bakkie!

ik zou overigens de gordels ergens ander vastmaken vanuit een veiligheids oogpunt.

doordat ze nu aan de achterkant redelijk recht naar beneden staan (meer dan 45 graden) is er een grote kans op submarining als je ooit een van voren of achter wordt aangereden.
Dat wil zeggen dat je onder je gordel doorschiet omdat je schouders omlaag worden gedrukt ipv naar achter.
Dit kan ernstige gevolgen hebben voor je ruggegraat + nek ;)
what's that...can't hear you over the sound of the scraping!

Riesh

Voor civics heb je een speciale bar die achter de voorstoelen gemonteerd kan worden, wellicht past die ook op de banaan

http://fullcartuning.nl/sk-import-gordel-bar
Micra Addict

Leo

jeroen zal vast wel weten hoe ze beter bevestigd kunnen worden :)

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q

die bar heb je ook voor subbies .

Riesh

Micra Addict

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Riesh op 30 november 2013, 18:24:32
Dat heet een Scooby ;P
gelukkig snap je wat ik bedoel .
niet elke sub heeft een scooby dus vandaar subbie .

Psydan

Jordy heeft mij verteld dat de toerenbegrenzer eruit is. Het is inderdaad een al lekkere rappe auto. Maar toch wil ik graag nog een 1.5 gasklephuis en 1.6 injectoren omdat ik het zelf leuk vind om er nog meer kracht uit te krijgen, en dit was ook het plan van Jordy, ik maak zijn project dan een soort van af.

Maar nu eerst dit:
Vandaag een radio en composetje gekocht. Radio zit erin en de speakers gaan er morgen in.


Daarnaast heb ik ook een shortshifter, lederen pookhoes en titanium pookknop van iemand van het Engelse forum over gekocht.
Do not underestimate what you will never understand.

thieme


Leo

plannen klinken in elk geval goed O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2