1.3lx 4deurs '94 & 3deurs 1.3 slx

Gestart door march.be, 22 november 2013, 19:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Ziet er echt heel netjes uit!  Mooi gedaan! O0
Love the potiential

chiba_kun


Conodihno


march.be

hoppakee , na een tijdje nog eens een update.
met wat geluk vond ik een setje165/60-r14 banden met nog een goede 5mm profiel voor slechts 50 euro , in zeeland dan nog wel :)
dus ik heb besloten om zolang met de 14" rond te rijden :

een collega's auto dernaast. een Skoda fabia monte carlo . hij denkt dat ik 'm na aap :p

ik werd ook tegengehouden door de blauwe vrienden op de terug weg , ze verdachten me blijkbaar van smokkel van verboden middelen haha. ik had enkel kfc bij dus . even verslavend toch  ? na een blaastestje en de verklaring dat ik de banden was wezen halen , mocht ik snel terug vertrekken.

dan nog een foto'tje van verleden jaar , nog zonder verlaging op ballonbanden ^-^


ik maak ook wel nog eens foto's van m'n vriendin d'r auto met de nieuwe sierdopjes en uitlaattipje .

Leo

die zwarte velgjes staan hem niet verkeerd :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

lurtz

die ouwe velgen zijn dik  >:D

Tommeke

ziet er echt goed uit! :D
If you can dream it, you can build it!

march.be

hehe , thanks voor de comments. ja ik heb er ondertussen wel een beetje spijt van dat ik die rota's verkocht zijn. maarja , ik hou van verandering , en het moet ook een beetje uniek blijven :) .

nog een paar leuke updates:

eerste heb ik m'n luidsprekertjes in de hoedenplank een upgrade gegeven. van 120w fusion 5.5"  speakertjes , naar 6"X9" sony Xplod 220 w  speakers. ik heb er wel jammer genoeg de roostertjes niet voor ..

voor:


na:


de sub zit er ook al effe in , komt uit zo'n grote zwarte luidspreker die je op feestjes wel eens ziet. 400w als ik me niet vergis. speelt ook gewoon via de luidspreker kabeltjes. versterker wil ik wel aansluiten , maar ik moet dan een gat boren , en de versterker onder m'n stoel leggen. speelt evengoed zonder hoor :)

dan heb ik de nodspeed VPB overgenomen van MastertunerQ, waarvoor dank  O0
enkel klopt mijn luchtfilterhuis ertegenaan als ik gas geef .. misschien doe ik er een stukje rubber tussen . en ja ik voel het verschil in bochtengedrag toch wel .
ziet er dan zo uit:


ondertussen ook nog een hele leuke set MOMO  velgen om op te maken gaan halen in de maten 15*7j et 30. de reden waarom ik ze kocht is dat de buitenste lip gegraveerd is geweest. jammer genoeg zijn ze al een paar keer geschuurd geweest en is de tekening op sommige plekken aan het vervagen. ik ben dan ook opzoek naar een methode of persoon die dit kan restaureren. in tussentijd beperk ik me tot de cuprand polieren en de harten spuiten. kleur twijfel ik nog een beetje.. wit vind ik anders niet mis , dit is wel nog de primer die er op zat.
zo gekocht:


na de verfafbijt:



en dan het resultaat tot nu toe. ben ik nog niet echt tevreden van..


dan nog wat leuke foto's :
eentje in de wasstraat ( de apple sticker krijg ik er niet van  ??? )


en eentje met een toevallige passant met de grotere broer, lijkt me almera gti?



dat was het dan voor deze keer :)

Milo

Ziet er allemaal goed uit! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

fijn dat die nodspeed past en leuke velgen :)

maar die aanzuigbuis van je luchtfilter heb je die zelf vervangen ???

je kunt het getik ook verhelpen door een openluchtfilter te monteren
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MartinAir

De applesticker kun je versoepelen met een haarfeun, wel oppassen dat je de lak niet te warm maakt.
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

march.be

Citaat van: xleonl op 21 april 2014, 21:43:08
fijn dat die nodspeed past en leuke velgen :)

maar die aanzuigbuis van je luchtfilter heb je die zelf vervangen ???

je kunt het getik ook verhelpen door een openluchtfilter te monteren

past wel , maar had wat overtuiging nodig. leuke low budget vpb . de aanzuigbuis plaatste ik idd zelf. geeft een leuk aanzuiggeluidje, maar toch nog de gesloten luchtfilterbox. Ik woon aan de kust , dus met veel zand en zout water, ik denk dat een CAI niet zo'n strak plan is ? ik heb het wel al overwogen , maar dan wil ik een goede kwaliteit filter .

Citaat van: MartinAir op 22 april 2014, 09:48:34
De applesticker kun je versoepelen met een haarfeun, wel oppassen dat je de lak niet te warm maakt.
ik woon op het 3de verdiep , de föhn blaast zo ver niet :p
ik probeer het volgende keer bij een kameraad. thx voor de tip!

Milo

Ikzelf woon ook (vrij dicht) aan de kust, echter lijkt me dit verder geen probleem.
Het moet alleen niet gaan vervelen, ik had dit namelijk wel.
Hij heeft er bij mij miss (nog geen) 2 maanden ingezeten en toen er alweer uit.

Als je veel snelweg rijdt, wordt het op ten duur behoorlijk eentonig...
Dit is natuurlijk sterk afwisselend per persoon, echter vind ik zelf een sportdempertje meer als genoeg O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Tommeke

van wie je die witte velgjes hebt gekocht, die ken ik denk ik :D
Zien er goed uit :D
If you can dream it, you can build it!