1.3lx 4deurs '94 & 3deurs 1.3 slx

Gestart door march.be, 22 november 2013, 19:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

march.be

als ik eventueel een goedkope CAI vind , dan komt die er misschien wel in. voorlopig voldoet de afwateringsbuis  ::)

ik heb deze week de Nismo demper bij Tommeke wezen halen, ik ben echt tevreden over de pasvorm en het geluid. en het ziet er natuurlijk ook altijd mooi uit  8)



Milo

Mooi man, ben benieuwd naar het geluidje O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

march.be

#107
met bijhorend geluidsfragment voor de liefhebbers:
http://s1366.photobucket.com/user/jhonnyman80/media/IMG_0268_zps09a97268.mp4.html?sort=3&o=2

kan het filmpje hier niet direct posten , dus maar met link  O0

Tommeke

If you can dream it, you can build it!

Milo

Lekker subtiel, I like it O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik

Mooie uitlaat ;) klinkt hetzelfde als die van mij  ;D

Roadrunner

Erg nette pijp hoor, geluidje is ook niet verkeerd O0
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

march.be

hallow,
ik was dit topic even uit het oog verloren , maar ik heb niet stil gezeten.
eerste wat ik deed was de auto terug origineel zetten en een onderhoudje gedaan. oliewissel etc, en ook nieuwe ashoezen, want deze waren verstorven. ik denk echter niet dat het aan de verlaging lag , aangezien de as een kleinere hoek maakt met de naaf als  ie verlaagd is.  ook moest ik linksachter een nieuw stuk dorpel laten inlassen omdat ze daar van binnen uit aan het roesten was.  na dit hele proces kon de micra op z'n jaarlijkse keuringsbeurt , en was ie natuurlijk geslaagd. Terug een jaartje rond racen dus  O0
of toch na dat alle onderdelen terug gemonteerd waren , plus een extraatje, een panhard rod van Piet. jammer genoeg geen fotootje van voor hetmoment , maar 't is een witte  ;)
dan de zwarte 14 duims verkocht , en wegens gemis terug een setje smoorvelgen / minilite style gekocht , ditmaal 7j*13 , et 24. hier komen de 165/55 nankangs op die hier stof liggen te vergaren. MAW de alleycats benik nog geen millimeter mee opgeschoten.
was wel wat opknapwerk aan. ik heb er al 2 klaar, nunog 2 polijsten en spuiten.
dit was een van de betere, voor ik eraan begon:


na het schuren:


na polijsten en spuiten:


dan heb ik ook eindelijk de stap gewaagd en een Janspeed 4-2-1 gekocht. is net deze week aangekomen, wel nog wachten tot maandag op de dichtingen :


en heb ik ook nog een short shifter liggen , die ik hopelijk tegelijk met de uitlaat kan plaatsen :


dat was het voor zover, hopelijk heb ik er gauw alles onder zitten, en ziet ze er weer stoer en snel uit  8)

en ook nog bedankt voor de leuke comments hoor !
Groeten  :mfc: :mfc:


Milo

Nice, lekker bezig man!
Die velgen zijn héél netjes opgeknapt O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

Echt mooie spullen liggen klaar voor je micra... 8) Top. O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Conodihno

Ik vind die velgen echt top!

thieme


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

die velgen zijn echt retegeil
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 10 september 2014, 20:28:00
die velgen zijn echt retegeil

Ondanks dat ze zwart zijn? ;P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)