Jeroen330's Project "Smoothy" --> K11 SRI

Gestart door Jeroen330, 02 september 2013, 17:53:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Is bij heel veel Amerikaanse auto's. Idd een goede optie O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Jeroen330

Leuke toevoeging...

Op LPG gaat de CO2 uitstoot van de auto een eind naar beneden. Dit omdat LPG een schonere brandstof is! Nu las ik vandaag een stukje over Nissan 'Pure Drive' modellen.. Deze modellen zijn ontwikkeld om een lagere uitstoot te hebben.



Dit doen zij aan de hand van een start-stop systeem, en motoren die schoner verbranden zodat de CO2 uitstoot omlaag gaat..

Ik denk dat mijn goed afgestelde K11je op LPG straks een 'Pure Drive' embleem verdient!

Joery-Joery

Misschien kom je nog in aanmerking om wegenbelasting vrij te rijden tot 1 januari  :P

Jeroen330


lurtz

ben echt benieuwd naar je plannen kerel

Wimme91

Jeroen,

Binnenkort nog een Micra op Lpg erbij.

Ik heb ook de Vogels installatie ook door Brouwer inlaten bouwen, sommige kabels hadden wat ruimer gemogen want er zijn er bij daar kun je piano op spelen.

Mijn gevoel is met de Micra dat ze motorisch alles kunnen hebben, kleppen zijn na 90.000km op gas alleen nog maar gecontroleerd en nog niet gesteld dus volgens mij hoef je voor de kleppen niet zo bang te zijn.

Mijn eigen motto is op naar de 500.000km met de Micra op gas.

Jeroen330

Zeker! Lpg is the bomb!!

Even wat euro 98 in de tank gooien, lpg tanken en ontsteking op 19 graden vervroeging!
Dat geeft lekker wat peekaas!

lurtz


Kevertje-SYS

Die vulnippels achter de kentekenplaten zie je wel vaker, niet alleen op americanos.
En anders zou ik hem in de bumper (kunststof wat niet roest) doen.

Verder, op gas moet je koken :P

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Jeroen330

Citaat van: Kevertje-SYS op 10 september 2013, 18:27:51
Verder, op gas moet je koken :P

Gas kan ideaal zijn voor N/A tuning vanwege het octaangetal: 120
Dus met de juiste items is er veel mogelijk!

MaStErTuNeR Q

Nitromethaaaaaaaaaaannnn en gaan met die banaan

chiba_kun

Citaat van: Jeroen330 op 09 september 2013, 17:19:00




Ik denk dat mijn goed afgestelde K11je op LPG straks een 'Pure Drive' embleem verdient!

Doen!

@Wimme91: Dat wil ik zeker zien (even AutoWeek aanschrijven misschien?), super lijkt me dat. Succes in ieder geval. ;) 

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Wimme91 op 10 september 2013, 15:42:14
Jeroen,

Binnenkort nog een Micra op Lpg erbij.

Ik heb ook de Vogels installatie ook door Brouwer inlaten bouwen, sommige kabels hadden wat ruimer gemogen want er zijn er bij daar kun je piano op spelen.

Mijn gevoel is met de Micra dat ze motorisch alles kunnen hebben, kleppen zijn na 90.000km op gas alleen nog maar gecontroleerd en nog niet gesteld dus volgens mij hoef je voor de kleppen niet zo bang te zijn.

Mijn eigen motto is op naar de 500.000km met de Micra op gas.

aanmelden bij het klokje rond !! xD

Fin San

Citaat van: Wimme91 op 10 september 2013, 15:42:14

kleppen zijn na 90.000km op gas alleen nog maar gecontroleerd en nog niet gesteld dus volgens mij hoef je voor de kleppen niet zo bang te zijn.



"onze" Micra heeft nu 188.000 km op gas gereden en volgens de garage zijn de kleppen nog nooit gesteld.


Citaat van: Jeroen330 op 10 september 2013, 16:32:47

en ontsteking op 19 graden vervroeging!


Is dat een andere afstelling dan standaard?
En heb je dat bij mij ook gedaan?

Jeroen330

Is een andere afstelling die jij ook hebt Vincent