Tommeke's K11 ''Civic gekocht''

Gestart door Tommeke, 13 augustus 2013, 00:18:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tommeke

Uwe micra is echt wel nice geworden!
Ma ik denk dat het wel alleen veren gaan worden als verlaging, want een schroefset lijkt een beetje te duur :(
If you can dream it, you can build it!

Leo

jouw velgen gaan waarschijnlijk net buiten de kast vallen, dat was bij mij met 7J en ET30 (14 inch) al het geval.

ik meen dat roadrunner ongeveer dezelfde maten heeft maar dat gaat aanlopen bij 30/30 mm verlaging, dus zul je moeten doorsparen voor een schroefset ;)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Als je het goed wil doen, zou ik ook idd gelijk doorsparen voor een schroefset (BC Racing bijv.).
Kost wat, maar dan heb je ook wat!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

bc racing schroefset en een niergordel .

ex streetlegal micra

If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

MaStErTuNeR Q

#35
Citaat van: ex streetlegal micra op 04 oktober 2013, 07:10:42
??? Hoe dat zo

omdat het nog alltijd stugger is dan STD en achter niet in hardheid in te stellen valt .
maar je hoort mij niet klagen hoor t was meer een op of aanmerking dan geklaag .
setje bevalt mij meer dan prima !

thom-micra

gaat wss nog iets beter in de kasten vallen als je iets negatieve camber doet, alleen kan dat alleen voor, en de banden slijten wat harder dan..



Jeroen330

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 04 oktober 2013, 09:07:02
Citaat van: ex streetlegal micra op 04 oktober 2013, 07:10:42
??? Hoe dat zo

omdat het nog alltijd stugger is dan STD en achter niet in hardheid in te stellen valt .
maar je hoort mij niet klagen hoor t was meer een op of aanmerking dan geklaag .
setje bevalt mij meer dan prima !

Ik weet niet wat jij hebt, maar mijn BC racing set is wel in hardheid te stellen hoor..
Op standje comfi is dat heul prettig rijden!!

thom-micra

indd.. die schroef boven op het set, daarmee kun je de hardheid instellen :)



Jeroen330

Das het grote voordeel van BC racing..

Heb nu BC, heb ook Intrax gehad en eens gereden met K-sport en FK Silverline en bij alle gevallen was het bikkelhard, behalve BC Racing.. Zet je een BC set echter op de hoogste stijfheid dan is het weer harder dan alle andere sets.. Kortom, BC is de shit!

Milo

Citaat van: Jeroen330 op 04 oktober 2013, 12:40:52
Das het grote voordeel van BC racing..

Heb nu BC, heb ook Intrax gehad en eens gereden met K-sport en FK Silverline en bij alle gevallen was het bikkelhard, behalve BC Racing.. Zet je een BC set echter op de hoogste stijfheid dan is het weer harder dan alle andere sets.. Kortom, BC is de shit!

Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik sta in principe best wel laag met deze set en mijne stond altijd op zijn laagste hardheid zegmaar en nog kan ik fatsoenlijk drempels nemen zonder enige moeite en het rijdt nog behoorlijk comfortabel.
Omdat ik veel snelweg reed heb ik hem 5 tikken harder gezet en al stukken beter op de snelweg als laagste stand.
Bovendien kan ik ook een beetje camber instellen, weet niet of dat nu voor of achteren was.
Je kan er superveel mee en het rijdt fantastisch, egt zijn geld waard.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Jeroen330

Vooras kun je camber instellen..

Jij had de set al onder de auto zitten toen je hem kocht Milo?

Tommeke

Ik weet nog niet just wat ik nu ga doen ermee, ik begin echt te twijfelen, ofwel van de micra iets mooi en uniek maken, ofwel ne civic te kopen want daar heb ik wel een zwak voor :D
If you can dream it, you can build it!

thom-micra

ik heb ook altijd nog een zwak voor civic'jes, alleen hou de micra ook! aangezien er al genoeg platte civicjes zijn, en vind maar eens een aagepaste micra!



Tommeke

Een platte micra zie je idd niet zoveel, ik heb er echt al een paar gezien op het forum waarbij ik dacht, zo moet hem worde! :D
If you can dream it, you can build it!