fotos NMLorre

Gestart door NMLorre, 10 augustus 2013, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u

Gave bak Lorre! Een aanwinst binnen de club O0

NMLorre

Hallo Allen,na een moeizame periode van verhuizen,vooral voor mijn Nonkel,van een atelier van +/- 400m² naar een dubelle garage van 22m²,ikzelf ander werk moeten zoeken,nog wat familiale toestanden,is er eindelijk weer een mooie toekomst in zicht voor mijnen kleinen Nismo. Voorheen waren er foto's te zien waar hij in zijn Wit/Paarse plunje staat,zowel buiten- en binnenkant,welnu, binnenkort(rond Juli-Augustu) verandert dit naar buitenkant,volledig gifgroen,en binnenkant combi van wit en gifgroen. Dit zal geschieden door middel van Plasti-Dipping.Kofferdeksel wordt strak gemaakt(indeuking nr-plaat gaat weg),nr-plaat wordt in sportbumper achter ingewerkt,tevens komt er een spoiler op. Verder komt er volgende maand mijn sportuitlaat(Skytune),verlagingsset 30/30mm(Apex),Mat-Zwart(Plasti-Dip) sportvelgen met rubbers 195/45/15(achter) en 175/50/15(voor) onder.Verder wordt er op de motorkap een schorpioen voorzien,welke er in relief gaat opkomen,en krijgt kleine Nismo eindelijk zijn naam toegewezen nl: "Green Scorpio". Zo,ik en mijnen Nonkel hebben nog heel wat voor de boeg,maar we kijken beiden vol vol goeie moed vooruit. Nu,ik wou jullie enkel zeggen dat we terug van weg geweest zijn.  Van zodra er dingen verandert zijn sturen we foto's door. Grtz De Lorre.
Den Lorre

Leo

Hey lorre welcome back en succes met de voortzetting van je project :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

klinkt goed, ik zie uit naar de foto's
Micra Addict

Milo

Welcome back! En we zien graag de foto's komen! :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny

Welkom terug! Ik heb je topics even samengevoegd met de oude foto's.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Beske

Citaat van: Leo op 10 augustus 2013, 17:18:41

wat idd nog ontbreekt is een spoiler, zelf zou ik voor een Super S spoiler gaan ::)


Daar ligt er hier nog steeds eentje van, mocht iemand interesse hebben  ::)

ParaChris

Twee liggen er zelfs nog

Beske

Maar 1 van die twee verkoop ik liever (de mijne ;D)