Luuukske's K11 : Green Widow : TOTAL LOSS

Gestart door Luuukske, 29 juli 2013, 14:51:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Luuukske

Nu wordt eerst apk m'n prioriteit, dan verlagingssetje, en die schade komt erna wel, nieuwe antenne heb ik nog liggen (plakantenne voor binnen) en de schade komt wel goed




Luuukske

Zit te denken om een nieuwe motorkap aan te schaffen aangezien de deuken die erin zitten precies op een spant zitten. en niet uit te deuken zijn. en daar carbon folie overheen te trekken..

Iemand goed met fotosoep?




thom-micra




Luuukske

Zou je een soep kunnen maken met een carbon moterkap?




Luuukske

DILEMMA!

De micra moet zakken!

Maar zit te twijfelen tussen schroefset of veren

Kan iemand mij hier iets over vertellen en eventueel linkje naar goeie schroefset maar met een redelijke prijs




MaStErTuNeR Q

Citaat van: Luuukske op 08 augustus 2013, 10:09:36
DILEMMA!

De micra moet zakken!

Maar zit te twijfelen tussen schroefset of veren

Kan iemand mij hier iets over vertellen en eventueel linkje naar goeie schroefset maar met een redelijke prijs

wil je goedkoop of duur zakken is de vraag .
Schroefset is ten alle tijden duurder dan veren .
Schroefset gemaakt voor een micra zijn er haast niet .
Atans niet met een redelijke prijs .
veren daar in tegen wel .

of je moet een schroefset van een Corsa B pakken en die aanpassen zoals Thom heeft gedaan .

Luuukske

Zijn er dan veren van 35/35 voor een micra van '97?




Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

apex en vele andere (zoals V-Maxx) komen bij merwede springs vandaan, daar zou je ook nog kunnen kijken
Micra Addict

Leo

fk-shop heeft er wisselende prijzen van 50 tot 100 voor dezelfde 35/35 veren

ze verkopen ook sport schokbrekers voor weinig
http://www.fk-shop.de/en/Suspension-Tuning/Sport-shock-absorbers/Shock-absorbers-separately/Sport-shock-absorbers-High-Tec-fit-for-Nissan-Micra-K11.html
er is een howto mochten ze niet goed passen voor jouw model

zelf heb ik 30/30 mm veren, lager betekend namelijk niet een betere wegligging bij verlaginsveren,
schroefset is een ander verhaal ;)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

helemaal met je eens Leon. Hele Korte veren zorgen dat je originele schokbrekers een te klein werkingsgebied hebben . technisch verhaal, maar het komt erop neer dat ze intern dan te warm worden, daardoor slechter werken  en ook kunnen gaan lekken
Micra Addict

thieme

Als je dieper wil dan 40 a 50 mm (hierover verschillen meningen) dan kan je beter kijken naar uprated sport schokbrekers. 30 en 35mm verlaging gaat prima met standaard schokbrekers

Leo

Citaat van: thieme op 08 augustus 2013, 16:43:36
Als je dieper wil dan 40 a 50 mm (hierover verschillen meningen) dan kan je beter kijken naar uprated sport schokbrekers. 30 en 35mm verlaging gaat prima met standaard schokbrekers

ter aanvulling, je hebt sport schokbrekers zoals in de link.
en verkorte sport schokbreders, deze zijn verplicht bij een verlaging van 40 mm of meer
anders is de veerweg te kort voor een schokdemper :)

thieme jij hebt toch zn set met veren en dempers samen he ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

thieme

Ja heb ik Leo
en soep ziet er vrij goed uit.