MFC MEET 2013

Gestart door Taxloss, 06 mei 2013, 09:27:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MaStErTuNeR Q

Ik ga gewoon nat of droog weer,  beetje lullig voor de gene die er Werk in gestoken hebben

Taxloss

Ik zet de stoeltjes gewoon n de garage. Gaan we daar zitten. Hebben we super gezellige ervaring mee!!  Dan zitten we ook droog. Geen probleem. En als het weer echt uit de hand loopt kunnen we in mijn huis zitten. Komt allemaal ged. En de twee wedstrijdjes spelen we dan wel tusse  de buitjes door!!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Taxloss op 22 juni 2013, 14:59:07
Ik zet de stoeltjes gewoon n de garage. Gaan we daar zitten. Hebben we super gezellige ervaring mee!!  Dan zitten we ook droog. Geen probleem. En als het weer echt uit de hand loopt kunnen we in mijn huis zitten. Komt allemaal ged. En de twee wedstrijdjes spelen we dan wel tusse  de buitjes door!!

juist !!!! en buiten dat zijn we natuurlijk niet van Suikâh !! dus smelten doen we nie haha

2yellow4u

Het weer ge-checkt voor morgen in Almelo. Wisselend bewolkt met een doorbrekend zonnetje. Kleine kans op kort buitje ;)

Ed

Als je het weer in Nederland bekijkt wordt je spontaan depressief en zou je echt nergens meer heen gaan......want het waait of regent toch wel ergens in dit land.

Ik kan me nog wel een meeting herinneren waar het sneeuwde,maar er waren toch zulke heerlijke broodjes hamburger dat maakte wel weer een hoop goed....
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

2yellow4u

Ja, dat weet ik ook nog. Menno had toen bevroren voeten door ijs en sneeuw op de grond, toen hij videospelletjes aan 't spelen was. Hij vroeg; kan ik ff in de Micra zitten met de motor en verwarming aan, ik ben bevroren. Haha.

2yellow4u

Of bedoelde jij een andere meet Ed? De meet die ik bedoelde is zeker 4 jaar geleden. Had de gele K11 nog.

2yellow4u

Ontopic;
Zijn er meer mensen die zich bij ons willen aansluiten op weg naar Almelo? Laat het me even weten dan regelen we het. We maken al een tussenstop in Nootdorp en bij P-plaats Lucasgat tussen Amersfoort en Apeldoorn.

Micra1.3E3HBSuperSE2

Tijdstip van verzamelen bij Lucasgat??

2yellow4u


Micra1.3E3HBSuperSE2

Jep, ben dan ook rond die tijd bij Lucasgat :)

Taxloss

Mocht iemand nog een uitvouwbare partytent hebben dan mag je deze wel meenemen, voor als het slecht wordt. Ik heb er wel 1tje maar die is met losse stokken en moet dan in elkaar gebouws worden, een pop-up tent is makkelijk.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Ik zal jullie tijdig laten weten hoe het weer is. Hoor je niks dan gaat de meet gewoon door. Goed in de gaten houden dus! Mocht het echt super slecht weer zijn.... Al van te voren dan laat ik het weten..
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Het is bewolkt maar droog. Ik ga de spullen klaar zetten in de garage want ik verwacht plaatselijk wel een buitje!! Want het is grijs... De stoelen gaan de garage in. Hebben we toch een dak!!! Moet ik wel zo eerst de garage beetje opruimen, hahahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MaStErTuNeR Q

ik ga me ook klaar maken en ff kijken of ik nog ergens zo'n uitklapbare party tent ken vinden .
ik weet dat we er 1 hebben alleen ik weet niet of me pa em naar de opslag gebracht heb .
als ik em vind neem ik em wel mee .