Powertestdag 26 mei

Gestart door Bunny, 29 april 2013, 18:59:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Dat is super van je Thieme
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

thieme

Nou bij mijn moeder kan ik iig niet slapen die komen net die dag terug van vakantie dus dat wordt voor mij een beetje lastig. Ik ga alsnog mijn best doen om te komen of ik moet me die zondag echt al klote voelen. Zal eens ff kijken of ik nog wat goeie energiedrank kan bestellen :p

Dynorun
1. Bunny
2. Riesh
3. Milo
4. Lurtz
5. xleonl
6. Roadrunner
7. Kwarkieboy
8. MaStErTuNeR Q
9. "Micra1.3E3HBSuperSE2"
10.

gezelligheid
1. 2yllw4u
2. Joery-Joery
3. Thieme
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Kevertje-SYS

Als 2kanarievoorjou nu gewoon op de rollerbank gaat zitten jullie aan de 10 man.
En dan weet hij eindelijk hoeveel pk dat beessie nou heeft.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

TeSprouT

Ik zie dit topic net pas, heb alleen de eerste pagina even gelezen. Maar als ik het goed begrijp levert dit sowieso een vermogenswinst op?

Ben zeker geïnteresseerd, zal vanavond alles eens goed doornemen en mijn agenda erbij pakken. :)
Love the potiential

Milo

Citaat van: Kevertje-SYS op 07 mei 2013, 15:41:08
Als 2kanarievoorjou nu gewoon op de rollerbank gaat zitten jullie aan de 10 man.
En dan weet hij eindelijk hoeveel pk dat beessie nou heeft.

Niet alleen hij, maar ook de rest van de mensen die (erg) nieuwsgierig zijn! :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ex streetlegal micra

Ben ik evt ook welkom ?
Alleen voor de gezelligheid

Ooit komt er weer een k11 die motorisch aan mijn wensen moet gaan voldoen , dus een gesprek met iemand met verstand van zaken is altijd welkom
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Milo

Citaat van: ex streetlegal micra op 07 mei 2013, 19:47:23
Ben ik evt ook welkom ?
Alleen voor de gezelligheid

Ooit komt er weer een k11 die motorisch aan mijn wensen moet gaan voldoen , dus een gesprek met iemand met verstand van zaken is altijd welkom

Tuurlijk ben je welkom!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Nee jij mag niet, mazda is niet toegestaan...  :P




Als jij de lange rit er voor over hebt lijkt me dat toch geen probleem, zet je vrouwlief weer af in schiedam bij je dochter.
Micra Addict

TeSprouT

Zojuist Joery een bericht verstuurd! ;D

Mede omdat ik al langere tijd actief ben op dit forum en al veel hulp en leerzame momenten heb gekregen via de club vind ik het tijd ook maar eens official club member te worden.

Ook deze meeting spreekt mij aan en ben ik graag bij aanwezig.  Zet mij er maar bij zodra ik echt official club member ben bij de dynorun! O0
Love the potiential

Riesh

Micra Addict

MaStErTuNeR Q

hell yeah dan hebben we er officieel 10 !!! xD

Leo

Mooi aangezien het dan ook officieel doorgaat zal ik einde van de week de centjes overmaken :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Jullie weten helemaal nog niet of joery mij wel als official club member wil hebben!  ;D Hahaha

Nee moet goed komen! O0
Love the potiential

Jeroen330

Knallen!!

Dat wordt centjes overmaken!

Kwarkieboy

Yeah !!!
Vol gas dan maar !!!
K11 '95
K11 Aztek '00