Powertestdag 26 mei

Gestart door Bunny, 29 april 2013, 18:59:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Citaat van: Micra1.3E3HBSuperSE2 op 26 mei 2013, 22:57:36
Aanpassingen van mij, open luchtfilter direct op het gasklephuis :P

huh dat heb je nu toch ? moet jij niet met buizen gaan werken ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Zo'n lijstje is wel grappig maar heeft iig voor mij weinig toegevoegde waarde zolang ik het maar leuk vind om in me auto te rijden :D
Maarja om je lijstje compleet te maken:
98.7PK
115,2 Nm @ 5580RPM
Volledige janspeed uitlaatlijn incl spruitstuk, GA15 TB, Ga 16 injectoren en openluchtfilter.

Weet nu wel vrij zeker dat ik toch andere nokkenassen erin wil :D nog maar even kijken wat de Yen doet want die staat nu wel ontzettend gunstig t.o.v. de euro

Edit: trouwens zowat een tank leeg gereden vandaag kwam uit op ongeveer 1 op 13 niet slecht met mijn rechtervoet ^^

Micra1.3E3HBSuperSE2

ja dat klopt, dus is mijn aanpassing tot nu toe. Ik ga inderdaad nog met buizen aan de slag, maar moet eerst 's die accu verplaatsen :p.

Leo

owja verkeerd gelezen ::)

thieme heb je al met KenSuperS en Jordy2000SRI gesproken ?

die zijn hetzelfde van plan volgens mij
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Bunny

Ben ook maar begonnen aan een lijstje voor de leuk :P

K12 1.4:
1. Dinky 92,5 PK 126 Nm Standaard zonder luchtfilter Uitdraai

K11 1.4:

Xleonl 86,9 PK 104,6 Nm Standaard  :o :D Uitdraai
Roadrunner 85,9 PK 112,6 Nm Met zonder oversized luchtfilter en ducttapetuning :P Uitdraai
Milo 85,6 PK 106,6 Nm Cold air intake en spotuitlaat
MaStErTuNeR Q 84,0 PK 104,1 Nm Standaard Uitdraai

1.3:
Thieme 98,7 PK 115,2 Nm Volledige janspeed uitlaatlijn incl spruitstuk, GA15 TB, Ga 16 injectoren en openluchtfilter
Kwarkieboy 88,8 PK 105 Nm Cold air intake en chip getuned op openluchtfilter  O0 8) Uitdraai
Micra1.3EHBSuperSE2 85,2 PK 101,3 Nm Openluchtfilter direct op throttle body en sportuitlaat Uitdraai
Bunny 79,7 PK 102 Nm GA15 Throttle body Uitdraai


1.0:

TeSprouT 65 Pk  92.3 Nm Cold air intake!


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

MaStErTuNeR Q


chiba_kun

Ziet eruit als een leuke meeting! :) Ik heb wat gemist geloof ik. Ik was echter niet in staat om erbij te zijn.

Jeroen330

Was gaaf heren!

Op naar zon volgende geslaagde meeting!
Ook gaaf om te zien hoeveel goed afstellen en een beetje vervroeging kan doen..
In sommige gevallen scheelt het 4 PK en wat NM koppel!

Leuke filmpjes en foto's!

@Bunny, ik denk dat jouw vermogen ook nog optrekt hoor..
Toen je gisteravond thuis was zou de computer zich goed ingeleerd hebben!
Daar zaten voor jou nog de PK's na plaatsen van je GA15 TB

thieme

Ik heb eigenlijk totaal niet opgelet wat mijn AFR nu deed. Dat was voor mij eigenlijk nog wel een beetje de vraag, stom stom :/

@Leon Ken heeft al nokkenassen weet en Jordy was van plan om te turbo'en dacht ik of ik moet weer eens in de war zijn ...

Zowiezo die andere aanpassingen die ik heb gedaan zijn eigenlijk vrij simpel.

TeSprouT

Thnx voor het filmpje Mastertuner Q (sorry weet je naam niet meer  :-[) Echt gaaf om alles zo nog eens te kunnen zien! O0

Wat ik van Dick begreep is dat ik nog voldoende dingetjes kan doen, zoals 1.3 nokkenassen. Verder vertelde Jeroen dat een 1.5 throttle body ook veel kan doen en gewoon 1 op 1 past. Hier ga ik me eens verder in verdiepen, ben benieuwd wat dit 1.0 motortje dan kan doen. ;D

Straks mijn foto's!
Love the potiential

Jeroen330

Een throttlebody van een GA15 doet zeker wat.. Bij Bunny zagen we al dat de grotere flow voor een mooiere curve zorgt. daarbij moest de computer nog even wennen aan het grotere gasklephuis (inleren) en konden we nog niet het uiteindelijke vermogen zien..

Wat wel leuk was om te zien is dat hoe vaker we gingen runnen, hoe hoger het vermogen werd.. Na inleren van de ECU levert het ook zeker wat extra PK's op!

1.3 nokassen is ook geen verkeerd idee. meer duratie betekent dat je kleppen langer open staan en de motor meer tijd heeft de cilinders te vullen.. ideaal dus voor een paar extra pk's

TeSprouT

Hierbij mijn foto's!  ;D













































Love the potiential

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny

Citaat van: Taxloss op 27 mei 2013, 11:12:27
Ik zeg nice hoor.

Ik zeg ik ben het met je eens!  O0

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic