Powertestdag 26 mei

Gestart door Bunny, 29 april 2013, 18:59:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

2yellow4u

#150
De veilingroute (N222) Naaldwijk-Wateringen. Deze vid is op een vrijdag gemaakt. Op zondag een rustige route! Als ik het goed heb bij de eerste stoplichten voorbij het BP tankstation en viaduct linksaf slaan, waar subway en 'watch your speed' wordt genoemd. Als je via de A13/A4 komt nader je dezelfde stoplichten in de tegengestelde richting dan dus rechtsaf slaan. In de video blijft men rechtdoor rijden richting snelweg A4 Den Haag/Delft, dit niet doen dus. Ik hoop dat ik jullie hiermee heb geholpen ;)
http://www.youtube.com/watch?v=lp19EbbRukA&feature=youtube_gdata_player

thieme

Haha typisch stapte vandaag na mijn werk uit mijn auto en ik dacht shit misschien moet ik de auto voor de meet maar een keer goed schoonmaken. Loop flat binnen maakt brievenbus open. Whopa kortingsbon voor een of andere nieuwe wasstraat, 25 euro voor buiten wassen en interieur stofzuigen daar ga ik het zelf niet voor doen haha mijn auto is echt vies maarja wat wil je als je op een boerderij werkt :p

Ik heb nog niet echt opgezocht hoe ik ga rijden maarja waarschijnlijk rij ik wel een paar van jullie voorbij :P
Weet eigenlijk niet of er in die regio veel flitspalen/controles zijn?

MaStErTuNeR Q

Citaat van: thieme op 16 mei 2013, 16:50:31
Haha typisch stapte vandaag na mijn werk uit mijn auto en ik dacht shit misschien moet ik de auto voor de meet maar een keer goed schoonmaken. Loop flat binnen maakt brievenbus open. Whopa kortingsbon voor een of andere nieuwe wasstraat, 25 euro voor buiten wassen en interieur stofzuigen daar ga ik het zelf niet voor doen haha mijn auto is echt vies maarja wat wil je als je op een boerderij werkt :p

Ik heb nog niet echt opgezocht hoe ik ga rijden maarja waarschijnlijk rij ik wel een paar van jullie voorbij :P
Weet eigenlijk niet of er in die regio veel flitspalen/controles zijn?

daar ken je zeker op rekenen in omgeving den haag wateringen naaldwijk hahahaha

Riesh

sowieso het viaduct bij wateringen staan WERKENDE flitspalen
Micra Addict

thieme

Jammer :/ ik hou wel van doorrijden

2yellow4u

Overal hier in de buurt staan flitspalen en wordt regelmatig gecontroleerd op verschillende lokaties. Opletten dus. Mijn advies; in dit gedeelte van Zuid-Holland je aan de maximum snelheid houden en niet het risico nemen door rood te rijden ;)

2yellow4u

Het is zelfs zo dat sommige flitsers niet eens zichtbaar zijn en regelmatig worden verplaatst!

2yellow4u

Als je via de A20 komt.. hier mag vanaf Vlaardingen tot Naaldwijk 120 worden gereden en na bepaalde tijden 130. Dit is een rustig stuk snelweg en zeker op zondag, deze weg nodigt uit tot te hard rijden. Doe dit niet want de blauwe brigade staat regelmatig verdekt opgesteld in de berm.

Leo

ik snap dat gedoe om flitsers nooit >:(

er geld nou eenmaal een maximum snelheids limiet klaar.

hard rijden doe je maar ergens anders.

(Duitsland of Belgie :P)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

2yellow4u

#159
Citaat van: Riesh op 16 mei 2013, 18:50:59
sowieso het viaduct bij wateringen staan WERKENDE flitspalen
Berucht punt en de beruchtste flitser van het Westland echter niet bij het viaduct maar 500 meter verder bij het stoplicht. Flitst je zowel op snelheid als op door rood rijden. Maar daar moet linksaf (vanaf veilingroute) of rechtsaf (vanaf A13/A4) worden geslagen.

thieme

Ach als ik weet dat ik niemand in gevaar breng dan rij ik graag iets harder. Als ik naar mijn werk rij ook binnendoor lekker doorkarren maar ik rem dan wel voor onoverzichtelijke stukken en voor fietsers in tegenstelling tot vele andere mensen. Mijns inziens zijn de snelheidslimieten ook overal vrij laag omdat ze er rekening mee houden dat veel mensen 10km harder rijden en dan ook gedeeltelijk omdat mensen niet afremmen voor kruisingen onoverzichtelijke stukken e.d.

Maarja ik zal me daar in de buurt wel aan de snelheid houden :)

Bunny

Vergeten jullie niet om het geld van te voren over te maken? :P

Dynorun:
1. Bunny
2. Riesh
3. Milo
4. Lurtz
5. xleonl, geld overgemaakt .
6. Roadrunner
7. Kwarkieboy
8. MaStErTuNeR Q, geld overgemaakt .
9. Micra1.3E3HBSuperSE2
10. Dinky
11. TeSprout

Gezelligheid:
1. Ex Street Legal Micra
2. Joery-Joery
3. Thieme
4. v6gek (ovb, of k moet werken)

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

v6gek

Dynorun:
1. Bunny
2. Riesh
3. Milo
4. Lurtz
5. xleonl, geld overgemaakt .
6. Roadrunner
7. Kwarkieboy
8. MaStErTuNeR Q, geld overgemaakt .
9. Micra1.3E3HBSuperSE2
10. Dinky
11. TeSprout
12. v6gek, geld overgemaakt

Gezelligheid:
1. Ex Street Legal Micra
2. Joery-Joery
3. Thieme

v6gek

kunnen ze daar ook de Apex-i instellen ??

MaStErTuNeR Q

nog ff en ik krijg dalijk nog geld terug gestord XD
er komen er al aardig wat dus dit beloofd een lekker dagje te worden .

nu moet de rest alleen nog niet vergeten dat zondag laatste betaal dag is als ik het zo eens lees .