MTQ's Nissan micra k11 1.4 (ミッド ナイト クラブ ''Blue polar bear''

Gestart door MaStErTuNeR Q, 18 april 2013, 19:19:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MaStErTuNeR Q

alle bedrading behalve dat van de motor eruit gehaald .


Hier was ik nog bezig met alle draden vanaf de motor volgen naar de ecu . vervolgens markeren en dan wegknippen .


brandstofpomp , brandstofpomp relais , systeem relais ,zekeringskastje voor de motor gemaakt .



Extra zekeringskastje geplaatst omdat ik een aantal ongeschakelde plusjes toch geschakeld wilde hebben .





Injectoren ingesleeved en wel .


op dit moment ben ik bijna klaar met alleen de motor aansluiten .
om te starten moet ik nog de accu kabels verzorgen en het contactslot aansluiten .

ik zit op ongeveer 70 werkuren op dit moment voor alleen de bedrading . en het meeste werk zit hem in het uitzoeken op welk punt van de ecu het draadje hoort  .
volgorde ->sensor motor ->ecu ->een weg aanleggen-> draadje doorhalen ->draad op maat maken-> draad eruit halen -> draad insleeven -> draad doorhalen -> draad aansluiten -> draad afwerken.

Q out ! 

Kwarkieboy

Ik zou helemaal gek worden van al die draden.
Ziet er allemaal netjes uit !!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Jeroen330

Bizar... wat een werk

Maar super gaaf! Dit zijn weer van die unieke modificaties die je niet vaak ziet gebeuren!

ReSp4wN

Haha respect hoor, ik weet hoeveel tijd daar in kan zitten inderdaad  ;D

Maar je heb wel meer draden binnen in lopen dan mij hoor haha, das wel een bijzonder verschil tussen options en no options.

Komt er nog bekleding binnen verder? of blijft het zo zonder bekleding?

Conodihno

Nou, je bent bijna klaar en kan je weer aan je uwv sollicitatie plicht beginnen ! Ondertussen wel erg knap gedaan weer!.

MaStErTuNeR Q

Citaat van: ReSp4wN op 14 juli 2016, 19:20:56
Haha respect hoor, ik weet hoeveel tijd daar in kan zitten inderdaad  ;D

Maar je heb wel meer draden binnen in lopen dan mij hoor haha, das wel een bijzonder verschil tussen options en no options.

Komt er nog bekleding binnen verder? of blijft het zo zonder bekleding?

zou misschien kunnen komen omdat ik alle draden die normaal tegen het schutbord en achter het dashboard lopen daar weg heb gehaald .
en op dit moment zitten er totaal geen opties in , zelfs geen verlichting en ook geen tellerbak . dit is puur en alleen motor .

bekleding blijft redelijk kaal , maar dashboard komt wel terug .

en ik vraag me nog steeds af hoe die brake booster bij jou gedaan is . want dat ding is een doorn in mijn oog als ik de motorkap open doe .

ReSp4wN

Zwarte trommel gewoon opgepoetst die was alleen vies, remcylinder waar het vaatje op zit opgeschuurd en gun metal grey gespoten, vaatje zelf  matzwart gespoten. leidingen ook zwart gespoten.

edit:: maar je kan de remcylinder beter stralen want komt bij mij nu alweer roest door.

Milo

Ik zou gillend gek worden van al die draden... Maar dikke respect Q, jij liever als ik O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dino

Man man man wat een draden bende! Maar die paarse sleeving doet 't 'm  ::)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ex streetlegal micra

Sjeezus wat een werk , respect man
Maar volgens mij zit er een draadje bij je los  ;D  :zoeken:
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Herkieeee


Riesh

Micra Addict

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

chiba_kun