NCN België meeting, zondag 31 maart te Mechelen

Gestart door Leo, 08 februari 2013, 20:23:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

Die gele lampen zijn notabene in frankrijk bedacht en zelfs verplicht geweest...

Micra Addict

2yellow4u

#181
Citaat van: Riesh op 30 maart 2013, 20:18:09
Die gele lampen zijn notabene in frankrijk bedacht en zelfs verplicht geweest...


Ja klopt! Dat was vroeger verplicht in Frankrijk omdat geel licht minder verblindt. Daarom horen franse oldtimers geel licht te hebben, vind ik. Volgens mij was het in Engeland destijds ook verplicht? In Nederland zag je in de jaren '70 ook relatief veel auto's die geel licht voerden. Tegenwoordig is het hier zeer zeldzaam, daarom heb ik ze, ik houd van NIET in de grijze massa opgaan.

Provo

Miljaaaaaar, tis 2u in de nacht, da uur wordt noges verzet, kzal er weer fris bijlopen morgen :D
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic


Kevertje-SYS

Citaat van: Bunny op 30 maart 2013, 13:13:44
Is dit nou een topic over een meeting of over België? :P

Dacht net hetzelfde, En toen zag ik jouw reactie haha

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob3600

Zo weer thuis!!

Het was gezellig mannen en Diana.  O0 O0

Paar sfeerplaatjes:





Groeten Rob & Zn

Joery-Joery

Het was inderdaad erg gezellig   :)

Allemaal mooie auto's gezien en de micra's waren volop aanwezig  O0

2yellow4u

#188
Thnks voor de foto's Rob3600! Ik zonder rechterremlicht zo te zien... Meer foto's zijn welkom. Bedankt voor de gezelligheid. Ook voor onze gezellige Vlaamse vrienden die ons heel goed de weg naar Mechelen hebben gewezen! Jammer dat ik en Joery met ons gebrekkig Vlaams-Nederlands de rijkswacht te woord moesten staan Haha. Maar ze begrepen de bedoeling van de meet en wensten ons een plessante voortzetting.

chiba_kun

Was gezellig! Mijn foto's staan ook te laden, dus zal die ook zometeen hier plaatsen. :)

2yellow4u

#190
Als ik persoonlijk de meet had georganiseerd, had ik de meet iets meer aankleding en sfeer gegeven op wat voor manier dan ook. Niets ten nadele van NCN maar dat is mijn persoonlijke zienswijze en bedoeld als een opbouwende opmerking ;) Ik wil NCN hartelijk bedanken voor het mogelijk maken van deze meet!

kimsegers

Ik vond het zeer geslaagd voor eerste meeting :) Ik ga proberen zo snel mogelijk eens naar nederland te komen!

Ronald

Ik vond het super dat MFC met een mooie groep auto's is gekomen! Jullie allen in ieder geval bedankt voor jullie komst. Het was voor NCN de eerste keer dat we in België een meeting gehouden hebben en mede dankzij jullie in ieder geval goed geslaagd ;)

Leo

zeer geslaagd voor een eerste België meeting O0

foto via mn mobiel, foto's van camera volgen nog :)

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

2yellow4u

Citaat van: Ronald op 31 maart 2013, 19:18:11
Ik vond het super dat MFC met een mooie groep auto's is gekomen! Jullie allen in ieder geval bedankt voor jullie komst. Het was voor NCN de eerste keer dat we in België een meeting gehouden hebben en mede dankzij jullie in ieder geval goed geslaagd ;)
Dankjewel!