NCN België meeting, zondag 31 maart te Mechelen

Gestart door Leo, 08 februari 2013, 20:23:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Provo

Citaat van: xleonl op 29 maart 2013, 16:33:30
Citaat van: Provo op 29 maart 2013, 16:18:02
Zomer zou ik het nu ook weer nu al ni noemen... hebj geen UitgesteldeLenteBanden?

ja die liggen op de achteras, wij noemen dat regenbanden :)

Malle, malle hollanders :P
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

kimsegers


2yellow4u

Citaat van: Provo op 29 maart 2013, 09:12:59
Citaat van: 2yllw4u op 28 maart 2013, 23:58:39
Ik hoop dat je ook meegaat Provo. We kunnen onze Vlaamse vrienden niet missen in Belgie!

Ik hoop het ook! Ik moet dienen als vertaler sinds jullie geen snars vlaams verstaan :D
Precies! Vlaams is wel Nederlands maar als het snel wordt gesproken versta ik er als Zuid-Hollander (en dan bedoel ik de provincie Zuid-Holland en niet het zuiden van Nederland) geen snars van ;) Een tolk is dus van harte welkom!

2yellow4u

#168
Gelukkig hoeven we niet voorbij Brussel en Walonie in. Dan zouden we ineens Frans moeten spreken pffff. Provo, spreek jij Frans? Ik ben ooit een paar keer in Brussel geweest en daar vertikken ze het om Nederlands te spreken en al helemaal als ze je gele Nederlandse kentekenplaat zien!

Riesh

fransen en vooral walen zijn rare eigenheimers en erg chauvinistisch.
Doe mij maar de vlamingen.

Maar als die sebiet echt vlaams beginnen te klappen dan verstoan we da ook ech ni
Micra Addict

2yellow4u

Mee eens! De taalgrens (taalstrijd) in Belgie is voor Nederlanders sowieso niet te begrijpen. Maar ik heb respect voor de Vlamingen dat ze het Nederlands (Vlaams) zo hoog in het vaandel houden en niet toegeven aan het Waloonse Frans...

2yellow4u

Goh.. krijgen we toch nog een diepgravende discussie over Belgie Haha.

Provo

Citaat van: Riesh op 29 maart 2013, 21:48:32
Maar als die sebiet echt vlaams beginnen te klappen dan verstoan we da ook ech ni

+1

En ik Frans spreken? HA! ===> L A C H E R T J E ! Man die Fransen zijn zo op hun eigen da ze denken dat de rest van de wereld ook Frans klapt. Ik zou anders wel graag Duits kunnen spreken :P
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!


Bunny

Is dit nou een topic over een meeting of over België? :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

2yellow4u

Beiden Bunny! Als je ergens een meet houdt, is het interessant iets te weten over het gebied dat je gaat bezoeken ;)

2yellow4u

Niet vergeten de klok vannacht een uurtje vooruit te zetten!

Milo

Citaat van: 2yllw4u op 30 maart 2013, 14:17:45
Niet vergeten de klok vannacht een uurtje vooruit te zetten!

Ja daar ging mn vraag over.
Moeten we er om 10u NIEUWE tijd zijn of OUDE tijd? :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

Citaat van: Milo op 30 maart 2013, 15:46:34
Citaat van: 2yllw4u op 30 maart 2013, 14:17:45
Niet vergeten de klok vannacht een uurtje vooruit te zetten!

Ja daar ging mn vraag over.
Moeten we er om 10u NIEUWE tijd zijn of OUDE tijd? :P
Om 10u Belgische tijd, nou goed ;) Nieuwe tijd natuurlijk...

2yellow4u

Wat ik me wel afvraag, is of geel voorlicht is toegestaan in Belgie? Ik heb nl gele voorlichten en dit is in Nederland toegestaan. In Nederland is de politie zeer streng op oa de verlichting en schrijven direct een bon uit. Hoe is de strengheid van de politie in Belgie, geven ze daar wel eerst een waarschuwing in plaats van a la minute met het bonnenboekje te zwaaien?