Leo's k11 luxury+

Gestart door Leo, 06 november 2012, 23:39:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Citaat van: RubinvdLinde op 10 november 2015, 08:45:47
Aardig veel werk aan op deze manier. Wel leuk dat alle onderdelen in de club blijven!
Nog geen spijt dat je hem weg gaat doen? :P

geen spijt van de keuze, maar ik ga hem wel missen :'(

houden is ook geen optie want ik krijgt de indruk dat hij in korte tijd heel hard achteruit gaat :-\
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Wat gaat er voor terug komen?

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje


MaStErTuNeR Q

Citaat van: Leo op 10 november 2015, 21:24:04
Citaat van: Gekke Gerritje op 10 november 2015, 21:18:01
Wat gaat er voor terug komen?
Een k12 160SR :D
Dan gaan we daar maar es even een boompje voor opzetten. 
Of was et nou samen boompjes draaien op een goede afloop? 

Anieweaaauyy iets met boompjes opzetten

Leo

Het boompje is gepland bij het te koop gevraagd topic ;)

En omdat het een renault uit 2007 met nissan motor is komt dat wel goed met garanties
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Leo

Vandaag de achterbank terug gezet en de subwoofer eruit gehaald.

Morge naar marco voor de voorstoelen en daarna de micra inruilen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Losroyos

Hoelang je een auto gehad hebt, hoe en wat je er mee gedaan hebt, of die nou duur was of goedkoop. Elke auto is lastig om weg te doen. al gaf die alleen maar problemen, als je van auto rijden en auto's in het algemeen houdt sluit je met elke auto die je weg doet een hoofdstuk in je leven af.

Maar van de andere kant. een hoofdstuk met nieuwe kansen en mogelijkheden doet zich ook weer voort!!

Heb veel auto's gehad. sommige zonder dorpels (roest Citroen), Somige waar elke maand de anwb voor kwam (volkswagen) 2 die motorisch nog in top conditie waren alleen ook veel te hard roesten of total loss gereden worden (civic's) Toch is het lastig zelfs van die auto's afstand te doen   :-\

Leo

Citaat van: Losroyos op 14 november 2015, 14:42:20
Hoelang je een auto gehad hebt, hoe en wat je er mee gedaan hebt, of die nou duur was of goedkoop. Elke auto is lastig om weg te doen.

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar toen ik maandag zonder remmen thuis kwam toen was ik er helemaal klaar mee :(

Natuurlijk ga ik m missen. Na 3 jaar en 50.000 km krijg je vanzelf een band met een auto.

Marco en jeroen hadden mijn stoelen F1 style gewisseld in no time.

Ik kijk er nog altijd trots op terug wat de auto geworden is en wat ik ermee berijkt heb

Rijden op circuit zolder en met de auto naar tsjechie waren toch wel hoogte puntjes :)



Maar het word tijd om dit hoofdstuk af te sluiten en weer te beginnen met een nieuw avontuur :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)