Mazda Demio

Gestart door Riesh, 14 augustus 2012, 00:27:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

Ik ben nu bezig de schade aan de work velgen weg te werken en ze helemaal zilver te spuiten.
Dit is exact dezelfde kleur als de postert velgen hadden,  dat staat erg goed op de Damyo.

Volgende week nieuwe motorkap ophalen, de huidige heeft last van roestvorming.
Dit heb ik vlak na aanschaf al eens laten wegwerken maar het komt weer terug, zit waarschijnlijk tussen 2 plaatdelen in.
Dan maar een nieuwe kap, weet ik zeker dat het wegblijft
Micra Addict

Roadrunner

Ik vindt dit model toch altijd wel leuk. Vroegâh heb ik er eentje gereden in Gran Turismo 2 en dat is blijven plakken haha.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Riesh

ik ben bezig geweest met de VSX velgen. Allereerst 2 stuks nieuwe Hankook Ventus Prime 2  banden in de maat 195/45/16 gemonteerd. Deze komen bij Topline autobanden vandaan. Daarna alle stoeprandschade weggeschuurd en de boel in de primer gezet. Ik heb nog getwijfeld of ik de velgrand gepolijst zou houden, maar het is een daily waar voornamelijk de vrouw in rijdt. Dan is het handig als een eventuele stoeprandschade snel en goedkoop bijgewerkt kan worden. (met busjes van de action)

En dit is het resultaat, gemonteerd met zwarte wielmoeren van D1spec:





Het eerstvolgende op de lijst is een nieuwe (roestvrije) motorkap, deze ligt al klaar voor me (thnx to Pancilaan)
Micra Addict

Milo

Ziet er mooi uit hoor riesh! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

close up pic ! close up pic ! close up pic ! hahaha
vindt ze netjes niet te opzichtig en niet te klein net goed zegmaar .

Leo

staat hem niet verkeerd :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Rob3600

Ziet er goed uit Riesh!!
Groeten Rob & Zn

Joery-Joery

Ik vind ze ook erg goed staan, ben benieuwd hoelang ze er op blijven zitten voordat je weer andere wilt  :P

Riesh

deze blijvenvoorlopig

de velgen zijn naar mijn zin, de grootte is naar mijn zin, ze lopen niet aan, en het allerbelangrijkste, deze banden zijn erg stil ivg met alles wat er hiervoor onderzat.
Micra Addict

Riesh

Deze week wordt de motorkap gespoten en dan gaan we eens kijken wat de demio opbrengt.
Ik heb een mooie blauwe 5drs K11 gezien die we graag willen hebben.
Micra Addict

chiba_kun

Ik vind deze set erg mooi staan!!

Riesh

Ik ook en het rijdt ook heerlijk, maar ik ben bang dat het te groot wordt onder een k11
Micra Addict

Riesh

Morgen ophalen, behalve de nieuwe motorkap meteen de hele neus en de linker zijkant laten spuiten. Dan is er tenminste geen kleurverschil.
Staat de damyo er weer mooi bij zondag op de summergathering van de 323F club.
Micra Addict