ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Riesh

Citaat van: Rob op 02 augustus 2012, 22:10:35
weer een k11 met overkill :P maar wel uber vet

Niks overkill, gewoon een street sleeper
Micra Addict

Diana

nou snik ik kan de fotos niet zien :(
Be yourself because life's too short to be someone else.

Riesh

Micra Addict

ReSp4wN

Nou er zijn ondertussen wel een aantal dingen gebeurd, hoop roest weggewerkt aan de bodem en dorpels, wiel kast, de steun waar de achterbumper op vast zat was er ook afgevallen omdat het daar erg rot was, en nog een stukje waar de achterklep op het chassis valt!

En eindelijk weer nieuwe APK!! dus kan weer rondkarren

Heb een poostje niet kunnen inloggen omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist en wachtwoord opvragen dat kan ook niet, je krijgt een mailtje en dan wordt je naar de pagina gestuurd waar je de dus de mail kan versturen om je wachtwoord te veranderen.. maar hij schoot me ineens weer te binnen

Zal vandaag of morgen weer even wat foto's uploaden, de corsa schroefset zit er inmiddels ook onder en hijs is fors verlaagd, en mag dirk zijn velgen poostje lenen tot die van mij klaar zijn dus die zitten er nu onder :D

ReSp4wN

#19
Hier stonden fotos van een hoop roest en las en slijp en alles, maar die zijn er niet meer, maar goed nieuws! het roest alweer her en der dus kan het nog eens opnieuw doen  ;D

Leo

voor mij zijn ze zichtbaar :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ReSp4wN

#21
En hier de laatste fotos van het verlagen, ik heb er hier niet zo heel veel van..


Dit is dus een corsa B schroefsetje





Er is een busje gemaakt aan de bovenkant op het chassis waar de veer op het chassis zit zodat de veer nergens heen kan, en de schokdempers zijn zodanig korter dat de veer ook niet los komt bij het "uitveren"





Voorzijde heb ik geen foto's van gemaakt eigenlijk, dat was kwestie van topschotel iets opboren en 1 fuseegat iets opboren, mijn set had al een lager erop zitten ook dus hoefde ook niet heel de topschotel te gebruiken





Mijn dank aan dirknissan voor het verlagen!!

Milo

Ohjaaaa, wat staat dat dik man!
Geweldig die kleuren combinatie! :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kevertje-SYS

Vraag me toch af wat voor een las(bak)apparaat je hier voor gebruikt hebt.
Ziet er op zich wel redelijk uit voor de betere doe het zelfert

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Riesh

Ik ben benieuwd naar die bus die gemaakt is voor de achterzijde.

Ik ben het overigens helemaal met Milo eens, verlagen met de wieltjes staat erg dik
Micra Addict

ReSp4wN

Citaat van: Milo op 05 november 2012, 21:47:19
Ohjaaaa, wat staat dat dik man!
Geweldig die kleuren combinatie! :D


Haha ja, zijn de velgen van dirknissan die onder zijn k10 lagen, die was helemaal matzwart met felgroen (monster micra) dus vandaar, weet nog niet wat ik met me eigen velgen ga doen, zwart of wit, zijn spaakvelgen zal er binnekort even een foto van maken.


Citaat van: Kevertje-SYS op 05 november 2012, 21:55:49
Vraag me toch af wat voor een las(bak)apparaat je hier voor gebruikt hebt.
Ziet er op zich wel redelijk uit voor de betere doe het zelfert

Het was soms een enorme hel op dat dunne bodem materiaal, het is een kinzo migpower 101 echt zo een hobbyding met gasgevuld draad.. niet echt een superapparaat maar met een hoop geduld (heel veel) is het te doen.

Citaat van: Riesh op 05 november 2012, 22:31:04
Ik ben benieuwd naar die bus die gemaakt is voor de achterzijde.

Ik ben het overigens helemaal met Milo eens, verlagen met de wieltjes staat erg dik

Ik zal volgende keer dat het wiel eraf is hier proberen een foto van te maken!

Kan het wel beter uitleggen tot die tijd, de orginele veer die valt aan de bovenzijde over zo een dikke bus heen zoals je kan zien op 1 van de fotos, op die bus is dus een stukje uitlaatpijp gelast, waar dan dus de corsa veer overheen valt (deze staat dus op de bus), dus zelfde principe als hoe het standaard is maar dan een kleinere versie, had veel gelezen dat de veren werden afgezaagd, maar dat wouden we dus niet doen..
Onderin staat hij gewoon met het stelmechanisme in de kom waar de orginele veer ook in staat.

Zoiezo lijkt het mij dan dat die dan veeeeeel te laag komt als dat gedaan wordt  ::) (zal wel van het merk set afhangen ook, deze was maar 180 euro ofzo)

Dirknissan

rb26dett s13
sr20de    k10
sr20de+t 100 nx R.I.P.

Riesh

Ik snap de uitleg. Goede oplossing en een stuk goedkoper dan een pasklare schroefset.
Hoe rijdt het eigdnlijk?
Micra Addict

Rob

rottige maar bekende plekjes voor een micra @ roest
en hij hangt mooi op de kont nu
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

GEWELDIG O0

Super Werk, ben ook wel benieuwd naar de achterzijde hoe en wat, zo kan je mischien een howto of zuks in elkaar maken voor de volgende die dit ook wilt hebben.

met sr20 wordt het een sleeper ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]