ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330


thieme

Ik kan geen genoeg krijgen van dit ding. Kom je ook een keer naar een meeting? Ik wil dit ding wel eens in het echt bewonderen.

Milo

Citaat van: thieme op 19 april 2014, 19:41:15
Ik kan geen genoeg krijgen van dit ding. Kom je ook een keer naar een meeting? Ik wil dit ding wel eens in het echt bewonderen.

+1
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Dikke micra hoor.. 8) Mooie hemelbekleding ook... ;D Hij is goed op dieet ^-^
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

TeSprouT

 Gave Micra hoor! Cool ook die 1.0 sticker  >:D
Love the potiential

micraSR


ReSp4wN

#142
 ;D is orginele 1.0 sticker dacht laat hem maar zitten  ::)

Ben over het algemeen nie zo een meetingganger maar wie weet komt het er wel een keer van :)

edit:: op meetings is deze micra ook ineens een stuk minder mooi  ;D
maar dat is wel mijn laatste aandachtspunt  8)

thieme

Nou ik kan je zeggen dat er vooralsnog niemand is die bijt
Dus ik zou zeker zeggen probeer het gewoon een keer.

Riesh

we zijn in het echie allemaal best aardig :)
Micra Addict

Bunny

er loopt af en toe wel een kale gast rare opmerkingen te maken maar die kan je gewoon negeren :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

ReSp4wN

Citeerer loopt af en toe wel een kale gast rare opmerkingen te maken maar die kan je gewoon negeren

Klinkt als mezelf  ;D ;D ;D

micraSR

Hoe heb je trouwens je motorkap zo schoon gekregen? :)

ReSp4wN

Schoonmaak thinner, die biologische thinner die je tegenwoordig kan krijgen,bijna nergens goed voor maar wel voor dat, haal er ook zwarte vingers mee van me auto af  ;D

ReSp4wN

#149
Ik heb me er ook maar aan gewaagd.. tellerverlichting

Had allerlei t5 ledjes besteld,  groen, rood, geel, blauw en wit en nog eens 20 x wit

was er vandaag beetje mee aan stoeien wat voor kleur het nou zou worden, wou eigenlijk links en rechts blauw of rood en dan wit in het midden ofzo...

dat kan je dus wel vergeten want alles vaagt in elkaar over behalve het tank icoontje tenzij je zelf gaat solderen en schotjes maakt enzo blabla veel werk.

afijn helemaal blauw vond ik te blauw..

groen werd het ook niet,rood was niet rood genoeg, geel  ;D was het al een beete dus ook niks, dus is het uiteindelijk maar fel wit geworden wat een ietwat blauw tintje heeft

kwam er ook achter dat er zelfs geen lampje en houdertje aanwezig is wat aangaat als je weinig benzine heb  ;D

1993 for the win!!!

afijn genoeg geouwehoerd, hier 2 plaatjes van het resultaat






:cheer: