micra k11 schroefset

Gestart door Leo, 09 juli 2012, 17:25:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

thieme heb jij niet een 5deurs k11  ?
dan snap ik dat verlagen niet zo praktisch is.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

#16
Citaat van: thieme op 11 juli 2012, 15:28:20
Hmm ben zelf geen circuit racer en we hebben hier vrij veel drempels ook moet ik wel eens over landweggetjes heen, dat doe ik liever niet stuiterend. Dus dat is denk ik vooral persoonlijke voorkeur en bij mij ook een beetje budget. Ik geef me geld op het moment liever uit aan "echte" performance mods.
Wie weet komt het ooit wel zover als ik eens in een schroefset verlaagde micra heb gezeten ^^ Zal het nu komende tijd uit de weg gaan i.v.m. het geld er toch niet voor hebben :P

Als je eens naar een meeting komt waar ik ook bij ben, moet je maar eens een stukje meerijden/zelf rijden dan, kan je het eens ervaren :)
Want het "stuiteren" kun je zelf instellen enzo, van veel tot minder (soft/hard) ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

@ Leon ja ik heb een 5 deurs al snap ik niet helemaal wat dat er mee te maken heeft? :s
Al bedenk ik me wel dat ik helaas degene ben die mijn oma wel eens in de auto heeft aangezien ik daar het dichtstbij woon. Zal oma leuk vinden :D

@Milo eerst mijn eigen auto maar eens een beetje op orde maken en dan kijken dat er eens een meeting een beetje in de buurt is :)

Leo

Citaat van: thieme op 11 juli 2012, 18:19:18
@ Leon ja ik heb een 5 deurs al snap ik niet helemaal wat dat er mee te maken heeft? :s

5 deurs is langer dus heeft bij verlagen meer last van drempels.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

volgens mij zijn ze even lang hoor
Micra Addict

Jeroen330

Citaat van: thieme op 11 juli 2012, 18:19:18
@ Leon ja ik heb een 5 deurs al snap ik niet helemaal wat dat er mee te maken heeft? :s
Al bedenk ik me wel dat ik helaas degene ben die mijn oma wel eens in de auto heeft aangezien ik daar het dichtstbij woon. Zal oma leuk vinden :D

@Milo eerst mijn eigen auto maar eens een beetje op orde maken en dan kijken dat er eens een meeting een beetje in de buurt is :)

Mijn oma vond het geweldig, mijn micra met schroefset..
"Gaat wel lekker het boggie om hé jochie?!?"  >:D

thieme

Had ik maar zo'n oma

en ja ik weet ook niet anders dan dat die auto's even lang zijn voorportieren zijn alleen kleiner zodat je nog fatsoenlijke achterportieren kan hebben en de b-stijl zit dan dus ook op een andere plek.