Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeSprouT

Ik heb net even zitten zoeken voor je Milo daar waar ik hem had, bij Toyosports.co.uk

Ik kan hem alleen daar niet terug vinden en ook niet op ebay, andere sets weet ik niet zo 1 2 3...
Love the potiential

Zeurdoos

Je moet de maat weten van je gasklephuis (waar je filter opstaat nu) dan neem je een mooie silecone 90 graden bocht in die diameter en een stuk RVS pijp en dan moet je Lucht filter weer op die pijp passen ;) dit is dan de mooiste en handigste set up en toch nog een beetje een Cold Air Intake ipv een Warm Air Intake als je het filter recht op het gasklephuis zet . Ook maakt hij met een stuk pijp er tussen een veel mooier geluid ipv zonder pijpje ;)

Zeurdoos

Dus dan kan je dus wel je filter houden met wat ik zeg alleen moet je dan ook dat verloop setje der bij bestellen ;)

Milo

Citaat van: Zeurdoos op 26 juni 2012, 20:06:06
Dus dan kan je dus wel je filter houden met wat ik zeg alleen moet je dan ook dat verloop setje der bij bestellen ;)

Zoals ik in mn vorige post aangaf is mn gasklephuis (waar dus nu dat gigantische zwarte ding bovenop zit) 70mm.
Dus mn maat is dan 70mm neem ik aan.
Maar als ik het goed begrijp kan ik het filter niet houden omdat ik geen bocht kan vinden die van 70mm naar ruim 110mm groter wordt.
Dus dan heb ik alsnog nix aan het filter?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zeurdoos

Dan is da wel een heel erg rare maat filter ja  :o

Milo

#125
Citaat van: Zeurdoos op 26 juni 2012, 20:13:20
Dan is da wel een heel erg rare maat filter ja  :o

Ja precies, dat vond ik dus ook al.
Nja ik stuur dat gekke ding wel trug, tenzij iemand hier er iets mee kan doen :p

Als we het btw ff over "Complete sets" hebben van merkjes, ben ik op dit setje uitgekomen.
Is nog wel redelijk te doen qua prijs vind ik (mits dit alles bevat wat ik nodig heb...).
Ik houd die ff in mn achterhoofd.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zeurdoos

Dat zijn inderdaad de mooie setjes de K&N 57i kits O0

Riesh

`dan heb je wel meteen alles wat je nodig hebt
Micra Addict

Zeurdoos

Mocht je hulp nodig hebben met plaatsen geef je maar een gil he ;)

Milo

#129
Citaat van: Zeurdoos op 26 juni 2012, 20:55:17
Mocht je hulp nodig hebben met plaatsen geef je maar een gil he ;)

Mocht het niet lukken gaat dat idd wel goed komen!
Je woont tog maar 20 minuutjes bij mij vandaan ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zeurdoos

Ja daarom ;) maar met de gebruiksaanwijzing die bij zo'n 57i kit zit moet het wel lukken hoor ;)

thieme

Voor zover ik weet is Stroeve wel aan de dure kant. Heb hem ergens goedkoper gezien maar geen idee waar :/ Is misschien toch nog even de moeite waard verder te kijken.

Ries

ik heb miijn filter bij www.autostyleoutlet.nl vandaan voor een tientje.
mn bocht en buis heb ik van marktplaats maar die kan je bij iedere auto zaak bestellen. dat filter heeft de juiste maat! :) zie mijn show your car topic voor de foto ;)

Milo

Citaat van: Ries op 27 juni 2012, 01:00:17
ik heb miijn filter bij www.autostyleoutlet.nl vandaan voor een tientje.
mn bocht en buis heb ik van marktplaats maar die kan je bij iedere auto zaak bestellen. dat filter heeft de juiste maat! :) zie mijn show your car topic voor de foto ;)

Jaa, dat weet ik. Maar wat was de diameter van jou filter dan?
En die bocht+buis kan ik niet vinden op Autostyle namelijk...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Ries

Ik dacht 76 mm dus dat moetook de buiten diameter van die buis zijn

De diameter van het gaskleppenhuis is dacht ik70 mm maar dat verschil vang je op met de siliconen bocht
Ik zal even kijken voor een link naar die bocht en buis ;)