Ries zijn micra K11

Gestart door Ries, 25 maart 2012, 21:43:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

Op sommige versies zitten ook de langere knippers zoals op de Nissan 100nX, die zijn het zelfde als van een mazda 323/626  en dus ook in verschillende uitvoeringen te krijgen
Micra Addict

Ries

passen de knippers van een 323 1 op 1? zonder aanpassingen?
en zijn die niet zo hoog dat ze uitsteken zoals de originele knippers? want dat is wat ik er niet mooi aan vindt het zijn 2 uitstekende bulten

Riesh

bij een 100nx passen ze 1op1, of dat bij jouw ronde knippers is durf ik niet te zeggen.
anders ga je ff langs de sloop op zoek naar knippers die je wel bevallen
Micra Addict

Milo

Dat verloop stukje (blauwe ding + buis) was dat één set met je luchtfilter of heb je dat los besteld?
En hoeveel was je kwijt als ik vragen mag?
Ik wil dat miss ook doen, weet alleen nog niet precies waar ik mn luchtfilter wil hebben en dus ook niet wat voor verloop stukje(s) ik moet pakken...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Ries

Die heb ik van marktplaats dus heb geen idee van de nieuw prijs
misschien kan je op autostyle kijken of autostyleoutlet.nl
Daar heb ik voor10euro  me filter gekocht :)

Ries

even een minder leuke mededeling: mijn kentekenplaten zijn gejat :@
een of andere hufter heeft ze met geweld van de bumper en kofferbak afgetrokken. of er schade is kan ik vanmiddag pas kijken omdat ik nu naar stage moet. en ik mijn vinger in het verband heb zitten want die heb ik gister opengehaald aan een roestige schroef. dus dat was een ritje huisartsenpost om de stukjes roest er uit  te laten halen en vervolgens de snee dicht te maken met zwaluwstaartjes.
ik baal er flink van :S

Taxloss

Sjonge, dat is aso zeg. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. In ieder geval sterkte er mee!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

Wat een smerige streek zeg! Succes ermee man.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Dit heb ik nog nooit gehoord, wel van ruitenwissers die gejat worden... schandalig gewoon, succes!
Love the potiential

Ries

Waarschijnlijk hebben ze het gedaan om met mijn kenteken platen een overval te plegen ofzo. Dus dat mijn kenteken geregistreerd wordt. Ik heb gisteren gelijk aangifte gedaan om te voorkomen dat ik straks boetes binnen krijg voor te hard rijden en dergelijke.
De platen zaten overigens vast met schroeven EN gekit, ze wilde ze wel heel graag hebben dus. De andere auto's op de parkeerplaats hadden hun platen wel nog...

Red Racer

tering he kunne ze nou niet van ander mans spullen af blijven pak dan een dure wagen of zo iets.

dan kan je voor andere kenteken of niet?
vuile rot streek


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ries

Ja idd waarschijnlijk is het dus iemand die ook een micra heeft en gratis wil tanken ofzo me mijn kentekenplaten.
Ik heb nog steeds hetzelfde kenteken alleen staat er nu een kleine 1 boven me kenteken. Daar baal ik best van want het ziet er beun uit. Zo'n 1 betekend: dat is zo'n sukkel die ze kenteken niet goed vast had en hem verloren is... Terwijl mijn platen gebout en gekit waren.
Ik heb vandaag gekeken en de resten van de zwarte plaathouders zitten nog aan mijn bumper gekit de rest is weg. Verder is er gelukkig geen schade :)

2yellow4u

#72
Sommige mensen leren het nooit en kunnen met hun 'klauwen' niet van
andermans spullen afblijven >:(
Idd aangifte doen om problemen te voorkomen O0

Rob

hm lekker mee kerel (not) hopen dat alles snel geregeld is
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

ex streetlegal micra

en dan lekker tanken zonder te betalen
kan je altijd zeggen "maar dat was IK niet"  >:D >:D >:D >:D >:D
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !