JAF 2012

Gestart door Taxloss, 23 maart 2012, 09:22:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

2yellow4u

Heb ook nog de kleurrijke vlaggetjes van de jubileum-meet...

Taxloss

Utrecht is voor mij prima. Ik ben alleen heel slecht in het uitzoeken van welke plek en dergelijke beangrijk is.
Niet bij de Meern iig want daar is een meeting, die willen we niet storen natuurlijk...
Dus dat mag iemand anders op zich nemen met plaats en tijd enz... dan kom ik wel met alle vlaggen, banners en spullen die we hebben van de club...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

@Red racer: zullen wij ergens bij Alkmaar afspreken?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

Of is voor allemaal alkmaar haalbaar? Ik wil graag concrete plaatsen en tijden die voor iedereen haalbaar zijn. Zodat we met zoveel mogelijk tegelijk kunnen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Ga vanavond een geschikte P-plaats langs de snelweg in de omgeving van Amstelveen via een kaart en/of google maps.

2yellow4u

Laten we met z'n allen ergens afspreken. Samen uit, samen thuis. Alkmaar is voor mij geen optie. Amstelveen daarintegen zou voor iedereen haalbare kaart kunnen zijn...

Bunny

Nee Alkmaar is alleen voor de noordelijke mensen, om op te rijden. Voor een plek om met zijn allen te verzamelen moeten we denk ik ergens in Haarlem kijken.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

2yellow4u

Sorry als mijn tekst af en toe nie helemaal klopt maar typen op de kleine toetsjes en het lezen op het mini scherm van mijn mobiel valt niet mee Haha.

2yellow4u

Haarlem is geen oprijden te noemen dan zit je al zo goed als in Zandvoort...

Bunny

Nee dat was ook een suggestie om te verzamelen zodat we met zijn allen naar binnen rijden :P Oprijden gaat niet lukken met zijn allen.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

Succes met overleggen ik hoor het wel ;)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Oh... Is dat zo Bunny? Waar een wil is, is een oprij-weggetje. Toch?

2yellow4u

Voor mij is bijvoorbeeld Amstelveen ook omrijden maar dat heb ik er voor over. Het zou oa voor Nicole leuk zijn rond Utrecht of Amstelveen te meeten. Zij moet alleen rond 200 km rijden met daarbij pijn aan de arm. Zou wel fijn zijn na alles wat zij de laatste dagen voor de club heeft bereikt, haar tegemoet te rijden... :)

Taxloss

Ik hoop dat mijn auto voor de tijd klaar is, maar dat zal wel. Ik heb hem gisteren weggebracht. Ik ben benieuwd wat deze keer de kosten zullen zijn
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Wat moet er aan je Micra gebeuren?