Rick's micra K10 1990

Gestart door micrak10, 01 maart 2011, 19:34:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pobresh

#30
leeg

Milo

Ja net wat je zegt de een haalt het makkelijker als de andere.
Ik heb er ook veel moeite mee gehad...
10x opgeweest voor mn theorie pas bij de 11de keer (dit was een individueel examen) is het me gelukt.
Ik ben erg slecht in theoretisch leren..
En bij mijn examen was het "3x is scheepsrecht".
Maar dat had ook mede te maken met dat mijn 3e examinator vele malen chiller en relaxter was als de vorige.
Dat heeft er ook alles mee te maken.

Maar heel veel succes voor de volgende keer man, hoop dat je het haalt! :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

micrak10

Morgen mag ik hem ophalen!!!:D ben maandag zonder op of aanmerkingen geslaagd bij een andere examinator!

Super blij! morgen lekker touren! bedankt voor jullie reacties allemaal!:D nu kan ik ook naar meetings enzo komen haha!

Riesh

helemaal top !! gefeliciteerd
Micra Addict

Joosie200

Gefeliciteerd! Niets zo fijn dan in je eigen auto rondtouren :) Heb je wat te doen op 8 mei?  ^-^ Zo nee, kijk eens hier..  ;)

Bunny

Gefeliciteerd en wat Joosie200 zegt :P kom gezellig naar Zandvoort :D

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

2yellow4u

Citaat van: micrak10 op 03 mei 2011, 22:03:22
Morgen mag ik hem ophalen!!!:D ben maandag zonder op of aanmerkingen geslaagd bij een andere examinator!

Super blij! morgen lekker touren! bedankt voor jullie reacties allemaal!:D nu kan ik ook naar meetings enzo komen haha!

Gefeliciteerd! Je bent natuurlijk altijd van harte welkom op de meetings! Tot dan..

Milo

Hey gefeliciteerd man! Lekker rondtouren nu :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Red Racer

Geweldig om het te horen dat je geslaagd bent O0

als het kan kan je idd nog nar het JAF toe komen in zandvoort voor je eerste club meet op een festival.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

micrak10

#39
Heel erg lang niets meer van me laten horen, zoals jullie weten heb ik de nissan micra verkocht.
Zal is een fotootje plaatsen van het racemonster waar ik nu in rond tour :)
   





Een focus 1 uit 1999, Xenon, airco, Radio CD met komende week als mn update binnen komt ook usb, cv, noem het allemaal maar op:)