Automaxx Summer Edition 2012

Gestart door Taxloss, 14 maart 2012, 21:35:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joery-Joery

Ik ben benieuwd, een grotere partytent is geweldig vooral als het regent, iets wat ik niet hoop natuurlijk....

Zelf weet ik niet echt iets.

Taxloss

Zonder dat het vervoerd wordt kost het 50 euro. Dan heb je een tent voor 24 mensen en zitplekken voor 16 mensen.  maar ik kan geen bierbanken meenemen in de auto. Dus heb hem even gemaild wat de meerprijs is als ze het komen brengen en in elkaar zetten enz.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

ik zal wel de partytent meenemen maar als jullie hem dan wel weer willen meenemen.

heb ook nog een bouwlamp thuis in de schuur hangen die zou ik ook wel willen meenmenem.

als ik dan voor het hele weekend moet betalen dan moet het maar.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Wie denkt mee. Die spullen moeten in een aanhangwagen. Zijn er mensen die dat hebben en mee kunnen nemen om vervolgens die tent op te halen en mee te nemen. Ik gok dat het opgehaald moetworden om en nabij almelo. Bezinenkosten kunnen we als het noodzakelijk is een kleine bijdrage innleveren. Ik hoor het graag.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

Gaat lastig worden dus, konden ze het niet brengen en ophalen?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

Geen idee. Anders wilde ij het met alle plezier doen. Maar heb geen trekhaak. Wat zou bij works een busje huren kosten???
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Heb even nagekeken maar das vrij duur. Hmmm denk ff mee mensen....
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

Ik denk toch dat het vrij lastig gaat worden en dat we beter voor 2 kleine tenten kunnen gaan.
Zo een grote partytent is super maar je moet inderdaad een aanhanger hebben om hem mee te kunnen nemen.

Monteren is trouwens geen probleem alleen moet je wel met een aantal man zijn.

Taxloss

Beste allemaal!

We hebben goed nieuws. We hebben een tent. En bierbanken en een auto waar het waarschijnlijk allemaal in past. De kosten voor de tent en de bierbanken zijn 50 euro. De diesel voor de auto kost ongeveer 20 euro en ik wil wel graag een kleinigheidje kunnen geven voor het zomaar mogen lenen van de auto. 

Als club kunnen we in ieder geval 25 euro betalen voor de tent en de banken. Ik wil er persoonlijk ook wel wat bij doen.
Maar misschien kunnen we een bijdrage doen voor de mensen die een heel weekend gebruik maken?
We willen de bijdrage vrijwillig houden. Het bedrag dat je kan en wilt missen graag overmaken op rekeningnummer 2483488 ten name van N. EDEL
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

Ik maak morgen wel ff wat over.

Als er nog belang bij is, dan kan ik ook nog een flinke parasol met betonnen voet meenemen.
Micra Addict

Joery-Joery

Als ik thuis kom na mijn ochtenddienst zal ik ook wat overmaken.

Trouwens neemt er iemend een Senseo mee? Dan koop ik wel ff mijn eigen pads enzo, thuis heb ik alleen een koffiezetapparaat maar om die mee te nemen vind ik voor een weekendje te veel moeite.

Taxloss

Bedankt jongens helemaal top. We zien het wel verschijnen.

Ze vonden biddinghuizen wat te ver om te rijden. Maar ze gaan de spullen wel inpakken aangezien ik niet mag tillen. 
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

#133
- Bunny (weekend)
- Joery-Joery (weekend)
- Taxloss broer (weekend)
- 2yellow4u (zaterdag) OVB
- Kevertje (donderdag t/m zondag)
- Red Racer (vrijdag t/m zaterdagavond)
- Dinky en vriendin (zaterdag)
- Riesh en Nico G (weekend)

Lijstje met dingen:
- grote tent met banken enzo door Taxloss
- haspel door Tax!
- 2e haspel door Riesh
- brandblussers door Riesh :P
- Gaspitje en pan door Bunny
- nog meer elektriciteit verdeel apparatuur door Bunny
- leuke disco verlichting door Bunny


Nog nodig?:
- senseo of iets anders voor koffie want senseo is dat niet...:P
- apparaten die koelen
- wat eten we vrijdagavond? Iets laten bezorgen?
- zaterdagavond bbq, vlees dat weekend daar in de buurt halen?
- waterkokertje

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...