Marissa's Micra weg

Gestart door xx-maris-xx, 22 november 2011, 18:22:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic


Red Racer

Heb niks kunnen vgevonden op autostyle dus weet niet waar je ze heb gezien.

weet ze wel te vinden voor het k11 pre-facelift type namelijk en die zijn 270 euo


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

xx-maris-xx

Citaat van: Red Racer op 25 november 2011, 17:04:55
Heb niks kunnen vgevonden op autostyle dus weet niet waar je ze heb gezien.

weet ze wel te vinden voor het k11 pre-facelift type namelijk en die zijn 270 euo

ik heb ze ook niet kunnen vinden.

heb ik een k11 pre-facelift type ofniet ?

Red Racer

je hebt het normale type K11



en dan jouw type dat een soort tussen maat is en dan dit type



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

xx-maris-xx

Citaat van: Red Racer op 25 november 2011, 18:03:20
je hebt het normale type K11



en dan jouw type dat een soort tussen maat is en dan dit type




weet ik het ook weer bedankt ;)

xx-maris-xx

vandaag komen me led achterlichten erop ;D

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

xx-maris-xx

Hier zijn dan de foto's

mijn oude achterlichten zaten zo goed vastgekit, daar zijn we nog wel even mee bezig geweest om die los te krijgen.



Hier zitten ze erop ;D




ze doen het :)





ze doen het :cheer:

dimimicra

Mooi, heb dezelfde op m'n micra staan :)


xx-maris-xx


2yellow4u


Milo

wow! ze staan egt helemaal geweldig! ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

dimimicra

Ik heb er persoonlijk problemen mee gehad.
Toen ik ze ontvangen had werkte het remlicht niet van een lamp, verkoper heeft me een vervangachterlamp opgestuurd, daar scheelde ook iets aan, een rijtje leds werkte niet.
Verkoper reageerde hier niet meer op dus heb ik dit probleem zelf proberen te verhelpen.
Heb de ledplaat eruit gehaald en alle laspuntjes weer gelast, alles weer in elkaar gestoken eeeeen, de leds werkten weer :)


xx-maris-xx

Citaat van: dimimicra op 28 november 2011, 11:34:07
Ik heb er persoonlijk problemen mee gehad.
Toen ik ze ontvangen had werkte het remlicht niet van een lamp, verkoper heeft me een vervangachterlamp opgestuurd, daar scheelde ook iets aan, een rijtje leds werkte niet.
Verkoper reageerde hier niet meer op dus heb ik dit probleem zelf proberen te verhelpen.
Heb de ledplaat eruit gehaald en alle laspuntjes weer gelast, alles weer in elkaar gestoken eeeeen, de leds werkten weer :)

heb er ook een probleem mee gehad, 1 rij ledjes werkte nie maakte geen contact maar was zo opgelost :)