Cursed Challenge K11

Gestart door Red Racer, 29 juli 2011, 20:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

Ik heb nog een setje facelift,witte en nog eens facelift en dan die linker achterlichten.

zoek nog wel een set of 2.

vandaag naar de garage toe gereden en de accu verplaatst van achter naar voren, v-snaar aan laten spannen, Nismo Sport uitlaat gemonteerd, achterlichten verwisseld en dat was het wel.


alles weer netjes OEM onder de kap, en ook de loze xenon handel verwijdert en in de bak. en een gratis verse accu ;).





alles kan weer netjes in de kofferbak en er zal een dubbele bodemplaat in komen  voor me 3 versterkers.



achterlichten verwisseld en ze doen het prima aleen nog geen mistlichten maar dat komt nog wel.




De janspeed einddemper er onder uit gehaald en de NISMO geinstaleerd en geeft een heerlijke diepe donkere brom ''i'm in love''



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joosie200

Ik heb hem mogen aanschouwen vanochtend. En hij stond er prima bij! :) Als een auto (willekeurig welk merk) gewoon volledig onder handen word genomen staat dat altijd mooi. Want het vormt dan een geheel. Dat geld eveneens voor jouw K11 Patrick. En zoals ik al zei: jij hebt tenminste een unieke K11, ik heb maar een generiek modelletje :P

emiel


Red Racer

Zooo Hoppaaa.

Ik ben weer lekker bezig met de micra om het geluid goed te krijgen.


eerst de kofferbak leeggehaald en schoon gemaakt.


Ben erna bezig geweest met een nette plaatst voor de versterkers en heb die vastgemaakt en door de bodemplaat heen gehaald.


Spul bij ron de vries gehaald voor een prikie.


Ben ik alles aan het weghalen want het loopt via de verkeerde kant de signaal kabels want rechts loopt nu de stroom toevoer.
Haal ik de bak van de ventilator weg voor de stroom toevoer vind ik een nieuw!! pakje sigaretten O0



Alles moest even weg voor de bekabeling




Speakers eerst maar omgezet want ik speel geen JBL als ik zelf Rockford Fosgate heb.


Zo alles zit er in.



Ik ga het nog wel verder afwerken zodat je geen mdf meet ziet en wat extra leds in zetten zodat als je de kofferbak open haalt een mooie verlichte hoeveelheid hebt.


volgende week andere koplampen van iemand overnemen.
En sparen voor een set White-Line spul.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

TeSprouT

Woow erg gaaf gedaan man! Zal wel een heerlijke sound uit komen denk ik zo!  O0
Love the potiential

Riesh

Ziet er al goed uit.

Phonocar heeft trouwens hele goede zelfklevende  bekledingsstof
Micra Addict

2yellow4u

Je bent goed bezig Patrick!
Ik vind die achterlichten beter staan dan de standaard achterlichten.
Ik zie je volgende week...

Joery-Joery


terl

Ziet er goed uit patrick ;) nu het hout nog weg werken haha
endless project =D

Kevertje-SYS

Hoe ga je die randen wegwerken ?
Misschien een idee om hoeklijntjes te maken ?

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Provo

Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Riesh

Hoeklijntjes passen wel bij de styling van de subs denk ik
Micra Addict

Red Racer

#88
dat is ook een skoftig mooi idee richard O0 Marco

zal de plaat even groter zagen en alu hoeklijntjes er op schroeven.

''Ik zeg doen O0''


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Kevertje-SYS

Citaat van: Red Racer op 28 augustus 2011, 19:24:47
dat is ook een skoftig mooi idee richard O0

zal de plaat even groter zagen en alu hoeklijntjes er op schroeven.

Graag gedaan hoor ;)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level