Cursed Challenge K11

Gestart door Red Racer, 29 juli 2011, 20:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

truckdriver

Ik heb Patrick vandaag effe thuis op bezoek gehad, en zn K11 gezien  :) en moet zeggen ziet er goed uit  O0 !

Red Racer

Heb vandaag op de sloop nog een aantal kleine dingen gehaald die ik gewoon miste in het interieur.

lijstje:
Middenconsole voor
Gordel punten boven een kapje er van L+R.
Kofferbak lampje
Schanierpunt hoedenplank L+R
boutjes om de plastic zijkanten van de hoedenplank vast te zetten L+R
instructieboekje Nissan Micra 1993/1999
Handvat kofferklep om hen makkelijk dicht te doen
Zekeringen
Wind deflecors micra.----->Zie bijlage

dat was het ongeveer.

de micra rijd echt super en behandel hem pas als de auto goed op tempratuur is, moet aleen nog even de accu van achter naar voren verplaatsen omdat ik geen kofferbak ruimte heb om iets makkelijk neer te zetten.

plannen:
Angel eyes Black housing koplampen
JDM Achterlichten monteren.
Janspeed demper verplaatsen door een Nismo Demper.
Whiteline set voor en achter
Tein/Nismo coilcoverset
Subaru Luchthapper monteren en de oude verwijderen.

en er zal nog wel wat bijkomen.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

truckdriver


Challenge

Klinkt allemaal goed!
Ik zou voor een setje goede veren gaan met bijvoorbeeld monroe dempers.(gas)
Stukke goedkoper en doet ook perfect zijn werk.
De koni's die jij er nu onder hebt zitten kan je trouwens ook stugger zetten,weet niet of je dat wist?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Red Racer

ik zal eens iemand van ebay mailen die de japanse biedeingen in de gaten houd om een set nismo veren en dempers te zoeken.
geen schroefset maar wel nog verstelbaar met een schroef op de dempers.


zoals hier te zien zijn de nismo shocks verstelbaar.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismo

Late reactie, maar blijft een mooie wagen. Goede aankoop geweest!

Anti autostyle!!

Red Racer

no problemo, beter te laat dan nooit he ;)

dank u O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Challenge

De koni's die je nu hebt is eigenlijk hetzelfde principe,maar heb geen idee hoe de nismo dempers zijn.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

TeSprouT

Misschien een beetje late reactie, maar ben pas thuis van vakantie.
Echt een hele gave Micra! Goeie aanwinst!  8)

Veel rijplezier ervan! O0
Love the potiential

Red Racer

Heb vandaag maar eens naar het probleem voor de kentekenplaat verlichting lopen zoeken.

dus de bekabeling van de verlichting nagelopen en kwam er achter dat voorbij het rubber van de klep naar de auto de kabels waren gebroken.

Heb dus 4 kabels er uit gehaald die kapot waren en heb ze goed gesoldeerd en een nette krimpkous er omheen gedaan.

de verlichting werkt weer en de leds kunnen nu goed zijn werk doen ;)

zit nu aleen met een probleem met mijn wintervelgen van de K10 die passen niet op de k11 vanwegen de grotere GTI-R remmen, heb net ronal teddy velgen gezien die wel kickass zijn maar staan ze wel op me k11?


zou dit staan onder de K11?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Milo

hahaha, ik vind ze baas.

GWN DOEN ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Red Racer

zal even zoeken naar een foto van mijnus en een ronal foto, zou iemand deze dan kunnen fotoshoppen?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

richardwbb

Met zulke oplossingen aan de wielen zou ik zeggen staat de Micra wel bij de beer? Of je het voor altijd zo laat moet je zelf weten ;)

nismo1711

he richard,

Jou micra mag er ook wezen, wat een gave micra !!!
Echt een dikke auto om te zien, hoor ik nog even van je wanneer je een paar wielkastranden, verbreders voor mij hebt gezien op de sloop?
Ik ga morgen ook even een paar autosloperijen bij langs hier in de stad groningen.

groetjes stephanie (nismo1711)
Because MICRA k10 1.2 Super S