Mijn nieuwe auto Chevrolet spark

Gestart door Micra SRi, 29 juni 2011, 18:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nismo

Allereerst, het blijft een mooi wagentje Luigi! En is wel lekker dat ie zo vlot is nu, past het uiterlijk echt bij de auto!

Igor, ik denk dat 'Wat me opvalt, dat de motoreren van Daewoo/Chevrolet veel beter te tunen zijn dan de motoren van Nissan. Je pakt met simpele mods veel meer winst!' een beetje kort door de bocht is, want waarop basseer jij dit? Antwoord mag via PM om topicvervuiling te voorkomen.

Anti autostyle!!

Micra-K12

Vergeet niet Fred, dat de huidige Euro5 auto's enorm geknepen zijn ten opzichte van een N14 GTi welke wellicht nog Euro1 is. Auto's moeten nu bepaalde waardes halen i.v.m CO2 e.d. Dit gaat enorm ten koste van souplesse en vermogen in een auto.

Dat is mijn beweegreden :)

nismo

Dat is te begrijpen, maar dan mis ik nog steeds een vergelijking van de hedendaagse nissan motoren :) Wat ik bedoel is; heb jij een euro 5 nissan motor proberen te tunen in dezelfde hoedanigheid als het gave wagentje van je vader?

Maakt verder ook niet uit, feit is en blijft dat het een kicke bakkie is waar je vader nog lekker in kan scheuren :) Overigens al 0-100 tijd gemeten ::)

Anti autostyle!!

Micra-K12

Euro5 Nissan motor? Die bestaan niet. Zijn Renault alliancie motoren inmiddels.

nismo

Dan is de opmerking dus helemaal overbodig :D

Anti autostyle!!

Micra SRi

Citaat van: nismo op 03 augustus 2011, 13:49:41
Dat is te begrijpen, maar dan mis ik nog steeds een vergelijking van de hedendaagse nissan motoren :) Wat ik bedoel is; heb jij een euro 5 nissan motor proberen te tunen in dezelfde hoedanigheid als het gave wagentje van je vader?

Maakt verder ook niet uit, feit is en blijft dat het een kicke bakkie is waar je vader nog lekker in kan scheuren :) Overigens al 0-100 tijd gemeten ::)

Nog geen sprintmetingen gedaan.
Ik heb wel op de Duitse autobaan getracht de topsnelheid te halen, maar werd steeds gehinderd.
Ik kwam niet verder dan 180 op de teller( deze gaat niet verder) en op de TomTom was het 175, maar het gaspedaal had nog ruimte.
gr.
Luigi

Riesh

Je bedoelt de motoren van Opel/GM
Micra Addict

Micra-K12

Citaat van: Riesh op 03 augustus 2011, 19:22:43
Je bedoelt de motoren van Opel/GM

Helaas. De Spark motoreren zijn wel een GM product, maar niet van Opel. Andere "ECOTEC" motoreren weer wel, maar deze worden door GM Daewoo voorzien van onder andere zelf stellende kleppen en een distributieketting. Dat kent Opel niet ;)

2yellow4u