Onze nieuwe aanwinst, oordeel zelf

Gestart door Taxloss, 15 mei 2011, 17:54:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

dik! zo een staat er hier in zilveren bij handelaar voor opknappen enige wat me kan verleiden niet nissan te reiden
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jesper

Zag em vandaag nog staan naast je Micra, mooie wagen!

Taxloss

Klopt inderdaad. De micra wordt vandaah grondig gepoetst dus ben met de galant op pad..
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

oehwlala met die kan je dan ook wel naar die meet komen nicole, ps er past wel een complete schoen tussen die band en de kast ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Vorige maand gekeur het enige minpunt was dat de lampen moesten worde  afgesteld. is een prima auto. Er zijn er tussen de 5 en 8 van in Nederlands. Is nooit uitgebracht in Europa en dat is dan ook de reden dat deze auto is ingevoerd vanuit Japan, wat ook gelijk verklaard dat hij rechtsgestuurd is.

De grijs/zwarte velgen zijn er deze maand nieuw op gekomen met Marangoni banden en de remblokken zijn vervangen.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rick_db

marangoni? nooit van gehoord....

maar je gebruikt die enkei velgen toch niet echt als winterbeaters he :(

Joery-Joery

Nieuwe velgen zien er erg goed uit hoewel ik de oude ook mooi vind.

Is dit eigenlijk ook een dagelijkse auto of is er nog een 3e auto?

Taxloss

De enkei velgen zijn inderdaad voor de winterbanden. haja
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rick_db

omg neee :'( originele enkei's zijn daar echt te uniek en duur voor, vooral als het evo enkei's zijn :o kun je ze beter verkopen voor een flink bedrag en rota's als wintervelgen nemen :o

Taxloss

Het zijn originele enkei evo velgen... sorry. zal het tegen de baas zeggen. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u


Rick_db

nja tis natuurlijk ieders eigen manier van doen :P maar als ik echte enkei's heb liggen zou ik die never nooit door de pekel laten kapotgaan, vooral gezien het nog evo8 velgen zijn ook :o

Rob

voor sommige is het maar een gebruiksvoorwerp :P -plaag geintjeee-
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Taxloss

We hebben de velgen gekocht met winterbanden er al op voor een zeer goede prijs... ze zijn 17 inch en in de zomer rijden we op 18 inch
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss



Het zicht via de achteruitrijd camera. In de schemering, overdag is hij nog beter natuurlijk
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...